صفحه اصلی / آسیا تایمز: ایران امید اول درخشش قاره آسیا در جام جهانی

آسیا تایمز: ایران امید اول درخشش قاره آسیا در جام جهانی

 

به‌ گزارش کسب و کار نیوز ‌و ‌به نقل از سایت اینترنتی آسیا تایمز، فوتبال آسیا برای اولین‌بار با پنج تیم در جام جهانی خواهد بود. یکی از این تیم‌ها، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران است که در گروه سختی در جام جهانی قرار گرفته است.
ایران در دوره قبل جام جهانی عملکرد خیلی خوبی داشت و توانست در بازی با آرژانتین بازی خوبی به نمایش بگذارد. کار به همین جا ختم نشده است. ایران در انتخابی جام جهانی در ۱۰ مسابقه تنها دو بار دروازه‌ خود را باز شده دید و بدون شکست توانست به عنوان اولین تیم از آسیا جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد.
ایران حالا در جام جهانی در گروه سختی قرار گرفته است و باید با مراکش، پرتغال و اسپانیا دیدار کند که گروه سختی برای تیم‌ ‌ملی ایران است. اگر ایران همان‌طور که برای اولین‌بار توانست دو صعود به جام جهانی را تجربه کند، در این دوره تاریخ‌سازی کند و بتواند به دور دوم راه یابد، مردم فوتبال دوست این کشور هیچ وقت آن را فراموش نخواهند کرد.
ایران امید اول درخشش تیم‌های آسیایی در جام جهانی است. با توجه به تیم خوبی که کارلوس کی‌روش دارد می‌توان خیلی به موفقیت آن‌ها در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دل بست.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.