صفحه اصلی / بیش از ۳ هزار و ۵۵۰ نفر در فازهای جدید پارس جنوبی شاغل می‌شوند

بیش از ۳ هزار و ۵۵۰ نفر در فازهای جدید پارس جنوبی شاغل می‌شوند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایلنا، مسعود حسنی، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در گفت و گو ، با بیان اینکه توجه به منابع انسانی از مهم‌ترین اهداف این شرکت است، گفت: در همین راستا در سال‌های اخیر فعالیت‌های مهمی برای رضایت پرسنل صورت گرفته که باعث رضایتمندی ۶۵ درصدی پرسنل شده است.
وی اظهار امیدواری کرد: رضایتمندی کارکنان پارس جنوبی تا دو سال آینده به بیش از ۷۰ درصد برسد.
حسنی افزود: به برکت منبع عظیم گاز پارس جنوبی تعداد زیادی از جوانان و متخصصان کشور مشغول کار شده‌اند.
وی افزود: این مجتمع تا پایان سال گذشته ۳ هزار و ۲۵۶ پرسنل رسمی و ۷ هزار و ۵۱۲ پرسنل پیمانکاری داشته است که این تعداد در سال ۹۷ با توسعه فازهای پارس جنوبی به حدود ۵ هزار پرسنل رسمی و ۱۵ هزار پرسنل پیمانکاری خواهد رسید.
حسنی گفت: در سال جاری نیز این مجتمع جذب ۴۶۸ نیروی رسمی در فازهای ۱۹، ۲۰ و ۲۱ را در دستور کار دارد که با انجام فرآیندهای لازم نیروها جذب این شرکت خواهند شد.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: در سال جاری همچنین باید تعداد ۵۳۵ نیرو در فازهای ۱۵ و ۱۶ و ۸۵۰ نفر در فازهای ۱۷ و ۱۸ به‌صورت پیمانکاری مشغول به کار شوند.
وی میزان کل نیروهایی پیمانکاری که تا پایان سال باید جذب فازهای جدید مجتمع گاز شوند را ۳ هزار و ۸۵ نفر عنوان کرد و گفت: تا پایان سال مطابق برنامه ۸۵۰ نفر جذب فاز ۱۹ و  850 نفر نیز جذب فازهای ۲۰ و ۲۱ خواهند شد.
گفتنی است؛ فرآیند جذب نیروها از ابتدای سال در مجتمع گاز پارس جنوبی آغاز شده است و تاکنون تعداد زیادی از نیروها در فازهای جدید مشغول کار شده‌اند و این روند تا تکمیل چارت پالایشگاه و متناسب با قوانین و دستورالعمل‌ها ادامه می‌یابد.

همچنین مطالعه کنید:

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.