صفحه اصلی / برگزاری «یازدهمین نشست شورای راهبردی ورزش مناطق آزاد»

برگزاری «یازدهمین نشست شورای راهبردی ورزش مناطق آزاد»

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، راهبردهای ورزش در چهار سال آینده، برنامه ریزی برنامه های درآمدزای ورزشی، ورزش در پیوست های فرهنگی مناطق آزاد، بررسی نهایی شاخص های ارزشیابی و رتبه بندی فعالیت های ورزشی مناطق آزاد، انعقاد تفاهم نامه های ورزشی با فدراسیون های ورزشی، تهیه و تدوین تقویم ورزشی مشترک مناطق آزاد در سال ۱۳۹۷ و همچنین تنظیم فعالیت های ورزشی در مدارس مناطق آزاد کشور از جمله مواردی است که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دبیرشورای راهبردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این نشست گفت: در اعتباراتی که در سال ۹۷ برای حوزه فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد اختصاص داده شده مقرر شده بخشی از این اعتبار به وزرش مناطق اختصاص یابد.
بیژن شیری در خصوص تخصیص این اعتبارات افزود: اولویت بندی و چگونگی اجرای برنامه های وزرشی در مناطق آزاد کشور بر میزان  تخصیص اعتبار در این حوزه تاثیر گذار است.
شیری به شکل گیری گفتمان تحول در مناطق آزاد کشور اشاره کرد و گفت: با شکل گیری گفتمان تحول به جای گفتمان تغییر در مناطق آزاد از فضای بی برنامه ای به فضای برنامه ای منطقه ای وارد شدیم.
دبیرشورای راهبردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مخاطبان ورزشی در مناطق آزاد کشور را سه قشر برشمرد و افزود: مخاطبان ورزشی در مناطق آزاد کشور سه قشر هستند که شامل بومیان یا همان ساکنان منطقه، مهاجرین که به برای کار در منطقه ساکنند و قشر سوم که مهمترین قشر محسوب می شوند، گردشگران هستند.
 
 
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.