صفحه اصلی / گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مجتبی استکی و امامقلی جعر زاده در مسجد جامع شهرکرد

گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مجتبی استکی و امامقلی جعر زاده در مسجد جامع شهرکرد

به گزارش کسب و کار نیوز، در ابتداء این مراسم حجت الاسلام و المسلمین امامقلی جعفری رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان با گرامیداشت یادا و خاطره شهیدان استکی و جعفر زاده به تجلیل از شهداء پرداخت و گفت:شهیدان راهی را انتخاب کرده که در آن سعادت فلاح و رستگاری بود و شهیدان استکی و جعفر زاده  این راه نورانی را انتخاب نمودند.
حجت الاسلام جعفری در ادامه با اشاره به حماسه ۹ دی افزود: در فتنه سال ۸۸ کسانی مقابل نظام و انقلاب ایستادند که روزی خود از مسئولان و مدیران ارشد این نظام بودند و این درس عبرتی است برای همگان که باید در همه حالات مراقب رفتار و گفتار خود باشند.
وی با انتقاد شدید از برخی روسای جمهور گفت: این مسئله برای مردم و جامعه وجود دارد چرا روسای جمهور هنگامی که قدرت را واگذار می کنند در نقش اپوزیسیون رفتار نموده و نقش مخالف را به خوبی بازی می کنند
دکتر جعفری در خاتمه یاد آور شد که: عاقبت بخیری امری مهم و سعادتی الهی است که از خداوند متعال خواهانیم همگان عاقبت بخیر شوند.
شایان ذکر است شهیدان مجتبی استکی و امامقلی جعفر زاده نماینده و فرماندار شهرستان شهرکرد بوده که در اول دیماه ساتل ۱۳۶۰ بدست منافقین کور دل ترور و به شهادت رسیدند و خیابانی که در مشهد مقدس ترور شدند  بنام شهید مجتبی استکی نامگذاری گردیده است.

عکاس": مجید غلامی اجنکی

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.