صفحه اصلی / 194 اثر به بخش مسابقه تبلیغات جشنواره فیلم فجر ارسال شد

194 اثر به بخش مسابقه تبلیغات جشنواره فیلم فجر ارسال شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا،  194 اثر با پایان مهلت شرکت در بخش مسابقه تبلیغات سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، به دبیرخانه این رویداد سینمایی رسید.
در این دوره از جشنواره، 37 عکس فیلم، 74 تیزر و آنونس و 83 پوستر فیلم به دفتر جشنواره رسید.
مهلت ارسال آثار به بخش مسابقه تبلیغات جشنواره فیلم فجر 30 آذر ماه پایان یافت. 
بر اساس آئین‌نامه بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران، تمام فیلم‌های بلند سینمایی (داستانی، پویانمایی و مستند) که بعد از جشنواره 35 فیلم فجر در داخل کشور به نمایش عمومی درآمده‌اند، در بخش عکس، پوستر، آنونس و تیزر در این رقابت شرکت کرده‌اند.
اعتلای سینمای ایران و ارتقاء سطح کیفی تبلیغات و اطلاع‌رسانی و همچنین ترغیب و تشویق هنرمندان این عرصه، از اهداف برگزاری مسابقه تبلیغات سینمای ایران در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر است.
سی وششمین جشنواره فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن 1396 به دبیری «ابراهیم داروغه‌زاده» برگزار خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

website

۲۵ اشتباه بزرگ که در صفحه اصلی سایت مرتکب می شوید

کسب و کار نیوز – در این مقاله می خواهم به ۲۵ اشتباه بزرگ که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *