صفحه اصلی / رویداد کارآفرینی «ایکاب» در دانشگاه صنعتی اصفهان به کار خود پایان داد

رویداد کارآفرینی «ایکاب» در دانشگاه صنعتی اصفهان به کار خود پایان داد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از صاحب نیوز، سومین رویداد کارآفرینی ایکاب با رویکرد آب و انرژی با معرفی تیم های برتر دانشجویی شب گذشته، در تالار شهید فتوحی دانشگاه صنعتی اصفهان به کار خود پایان داد.
این رویداد بومی و از طرح های پژوهشکده شهید اعتباری دانشگاه صنعتی اصفهان بوده که برای سومین سال برگزار شد و هدفش آشنایی کسب و کار، کارآفرینی، حضور دانشجویان در شرکت های دانش بنیان و تجربه فضاهای تجاری در کنار فضای آکادمیک دانشگاهی برای دانشجویان است.
در مدت یک ماه این رویداد سمینارها، کارگاه ها، بازدیدها و برنامه های مختلف برگزار شده که ۵۸دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و از رشته تحصیلی مهندسی مکانیک، شیمی، مواد، کشاورزی، کامپیوتر، برق، صنایع، منابع طبیعی رویداد ایکاب را تجربه کردند.
ایده هایی ازجمله “تصفیه و تغلیظ بدون فیلتر، میکرو توربو ژنراتور آبی، اپلیکیشن مدیریت منابع انرژی منزل، آبیاری زیرسطحی، دستگاه تفکیک اتوماتیک زباله، ساخت دستگاه پخت نان سنتی خانگی، سیستم کاهش مصر آب، آفت کش برقی، توربین بادی خانگی، دوش مسافرتی چندکاره، پمپ یونی” بوده که در این دوره از رویداد ایکاب ارائه شد.

همچنین مطالعه کنید:

درآمد ۸۰۶ هزار میلیارد تومانی دولت از مالیات در ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۸۰۵ هزار و ۹۲۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.