صفحه اصلی / برپایی همایش بنیاد حامیان دانشگاه تهران با مشارکت بانک ملت و بیمه ما

برپایی همایش بنیاد حامیان دانشگاه تهران با مشارکت بانک ملت و بیمه ما

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این همایش با حضور دکتر تاجیک عضو هیات مدیره و دکتر کیماسی رییس اداره کل مدیریت بازاریابی بانک ملت، حجت بهاری فر مدیرعامل  شرکت بیمه ما و جمعی از استادان و دانشجویان دانشگاه تهران در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برپا شد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در این همایش که با هدف حمایت از فعالیت های آموزشی، پژوهشی و دانشجویان نخبه و کارآفرین دانشگاه تهران تشکیل شد، بانک ملت و شرکت بیمه ما نیز به عنوان حامیان این همایش تعداد ۱۰۰ نفر از دانشجویان را تحت حمایت و پوشش خود قرار دادند.
دکتر تاجیک، عضو هیات مدیره بانک ملت در این همایش با تاکید بر این نکته که ایجاد اشتغال های فردی و تخصصی برای دانشجویان از وظایف بنیاد حامیان دانشگاه تهران است افزود: بانک ملت هم به عنوان یک نهاد بزرگ مالی و در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود، استفاده از ظرفیت های دانشجویی، آموزش های رایگان، ایجاد اشتغال و کمک به کارآفرینی دانشجویان را از الزامات مهم در کمک به دولت در توسعه اقتصادی کشور می داند و به انجام این اقدام، علاقمند است.
وی با بیان این نکته که باید برای دانشجویان ابزار ماهیگیری را فراهم کنیم و آنها را برای اشتغال و کار آفرینی در آینده آموزش دهیم، افزود: مشارکت در فعالیت های بنیاد، صرفا همکاری های مادی نیست بلکه استفاده از توانمندی ، صرف وقت و زمان و همه اینها می تواند کمک شایانی به این بنیاد مردم نهاد باشد.
عضو هیات مدیره بانک ملت تاکید کرد: بانک ملت در فاز نخست تعداد ۱۰۰ نفر از دانشجویان نخبه را تحت پوشش خود قرار داده و مقرر شده است تا ماهیانه مبلغ دو میلیون ریال به عنوان کمک هزینه تحصیلی به حساب آنان واریز کند همچنین شرکت بیمه ما نیز آنها را تحت پوشش بیمه ای قرار داده است.
دکتر مسعود کیماسی، رییس اداره کل بازاریابی بانک ملت نیز درباره وجود ظرفیت های بالقوه و مناسب در دانشگاه ها افزود: ارتباطات خوب و موثری بین دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و سایر سازمان ها وجود دارد که باید از این ظرفیت ها جهت به بلوغ رساندن دانشگاه استفاده کرد.
وی تاکید کرد: دانشجویان نباید هیچ گونه دغدغه ای اعم از مالی یا غیرمالی داشته باشند زیرا آنان آینده سازان جامعه ما هستند و این مهم ممکن نمی شود جز با مدد و حمایت اساتید و حامیان که باید تمام تلاش خود را در این زمینه انجام دهند.
به گفته وی، بانک ملت همواره حامی دانشجویان بوده و تمام تلاش خود را در جهت حمایت از آنها و کمک به رشد و توسعه کشور ، ایجاد اشتغال و کارآفرینی به کار بسته است.
در ادامه این همایش بورسیه تعدادی از دانشجویان با حضور دکتر حمید تاجیک عضو هیات مدیره دکتر کیماسی رییس اداره کل بازاریابی بانک ملت، حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه ما و غلامی قائم مقام بنیاد حامیان دانشگاه تهران و تعدادی از اساتید دانشگاه تهران به آنها اعطا شد.
دکتر حسنقلی پور رییس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و دکتر غلامی قائم مقام بنیاد حامیان دانشگاه تهران نیز از دیگر سخنرانان این همایش بودند.
در پایان این همایش نیز پانل پرسش و پاسخ با حضور دکتر کیماسی و تعدادی دیگر از اساتید دانشگاه برگزار شد.
 

 

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.