صفحه اصلی / حباب بیت کوین ترکید

حباب بیت کوین ترکید

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، ارزش بیت کوین روز جمعه با کاهش تقریبا ۳۰ درصدی نسبت به بالاترین رقم های ثبت شده در ابتدای هفته به زیر ۱۴ هزار دلار افت کرد.
 ارزش بیت کوین روز جمعه با کاهش تقریبا ۳۰ درصدی نسبت به بالاترین رقم های ثبت شده در ابتدای هفته در نزدیکی ۲۰ هزار دلار، به زیر ۱۴ هزار دلار افت کرد.
ارزش بیت کوین آخرین بار ۷ درصد کاهش یافته و به ۱۴ هزار و ۴۹۹ دلار رسیده بود، اما در معاملات آسیایی اولیه امروز با افت ۱۴.۷ درصدی مواجه شد.
بیت کوین که ارزش آن در ابتدای سال جاری میلادی حدود هزار دلار بود، روز یکشنبه به رقم بی سابقه ۱۹ هزار و ۶۶۶ دلار رسید. اما هم اکنون یک سوم از ارزش خود را از دست داده است.
شین چانل، تجلیلگر اوراق بهادار در موسسه ای اس آر ولث ادوایزرز در سیدنی گفت: «باید این نکته را در ذهن داشت که ارزش بیت کوین در سال جاری رشد زیادی داشته است، بنابراین اصلاح قیمت همواره امکان پذیر است.»
موفقیت بیت کوین ارزهای دیجیتالی را به مرکز توجهات جهانی تبدیل کرده و فرصتی برای بروز و ظهور دیگر رقبای بیت کوین نیز فراهم کرده است.
چانل افزود: «سرمایه زیادی در حال حرکت از بیت کوین به سمت سایر که های جایگزین است. شما شرکت های نظیر ورج و ریپل را می بینید که در طی هفته گذشته رشدی بیش از ۴۰۰ درصدی را شاهد بوده اند.
ورج و ریپل از جمله ارزهای دیجیتالی هستند که در حال تقلید و رقابت با بیت کوین هستند.
تاکاشی هیروکی، استراتژیست ارشد موسه مونکس سکیوریتیز در توکیو گفت: «بر خلاف سهام و اوراق قرضه، محاسبه میزان سوددهی بیت کوین امکان پذیر نیست از این جهت خرید این ارز دیجیتالی بیشتر به یک قمار شبیه است تا سرمایه گذاری.»

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.