صفحه اصلی / امضاء تفاهم‌نامه سه‌جانبه تبادل اطلاعات در مدیریت بحران استان گلستان

امضاء تفاهم‌نامه سه‌جانبه تبادل اطلاعات در مدیریت بحران استان گلستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان، مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان در آیین امضای این تفاهم‌نامه در مصاحبه با خبرنگاران گفت:
تفاهم‌نامه سه‌جانبه تبادل اطلاعات در مدیریت بحران با هدف انتقال سریع اطلاعات و دیتاهای مورد نیاز راه‌ها و هواشناسی به امضا رسیده تا در هنگام بروز بحران‌های طبیعی نظیر سیل، آتش‌سوزی، زلزله و غیره، دستگاه‌های اجرایی دخیل؛ واکنش سریع و اقدامات لازم را برای پیشگیری و مقابله با این بحران‌ها به عمل آورند.
وی با بیان اینکه اداره کل مدیریت بحران استان، مدیریت و پیگیری تبادل این اطلاعات را در مرکز فرماندهی خود بر عهده دارد، افزود: تبادل و مدیریت اطلاعات از سوی اداره کل مدیریت بحران، موجب راهبری و مدیریت هدفمند تمامی واحدهای عملیاتی و دستگاه‌های امدادی در مواقع بحران خواهد شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان نیز در این آیین، امضای این تفاهم‌نامه و عمل به آن را، حرکتی نو در مدیریت به‌موقع و سریع بحران‌های طبیعی دانست و اظهار کرد: از مزایای امضای این تفاهم‌نامه، دسترسی به اطلاعات مورد نیاز به هنگام وقوع بحران‌های طبیعی در کمترین زمان است.
صادق علی مقدم افزود: مدیریت بحران استان با ایجاد زیرساخت‌ها و قرار دادن لینک اطلاعات مورد نیاز در مرکز فرماندهی اداره کل، برای هماهنگی و مدیریت بهنگام، بهینه و سریع امدادرسانی دستگاه‌های اجرایی اقدام می‌کند.
هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری از ۲۶ آذر آغاز شده و تا یکم دی ماه ادامه دارد که نکوداشت این ایام در استان گلستان با برنامه‌های متنوعی همراه است.

همچنین مطالعه کنید:

internet

هدررفت منابع در ایجاد شبکه ملی اطلاعات

مینا حسینی به گزارش کسب و کار نیوز،  برخی پلتفرم‌ها در این روزهای مسدودسازی اینترنت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *