صفحه اصلی / برگزاری نشست بررسی نرم‌افزار نظارت عالیه در راه و شهرسازی کردستان

برگزاری نشست بررسی نرم‌افزار نظارت عالیه در راه و شهرسازی کردستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، خالد اصلانی گفت: این نشست برای بررسی نرم‌افزاری تهیه شده توسط این اداره کل و با حضور سرپرست گروه نظارت عالیه دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی و کارشناسانی از اداره‌های کل منطقه ۴ کشور شامل استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، همدان، کرمانشاه، اردبیل و کردستان برگزار شد.
اصلانی ادامه داد: نرم‌افزار تهیه شده مزایای فراوانی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به یکپارچه کردن بازدیدهای نظارت عالیه درکل کشور، امکان تهیه گزارش‌های آنلاین از بازدیدها، امکان ارزیابی اداره کل راه و شهرسازی استان‌ها، ایجاد بایگانی چک‌لیست‌های تهیه شده، امکان ایجاد لینک به سایر نرم‌افزارها و افزایش و دقت و کیفیت در بازدیدها اشاره کرد.
وی افزود: در این جلسه سعی می‌کنیم تا با رفع نواقص و کمبودهای احتمالی و افزودن آیتم‌های دیگر که مورد نظر کارشناسان اداره‌های نظام‌مهندسی استان‌های منطقه ۴ کشور بتوانیم ترتیبی بیاندیشیم که در سطح کشور مورد استفاده قرار بگیرد.
در ابتدای جلسه خسرو ویسی مدیر مسکن و ساختمان هدف‌گذاری برای پیش برد برنامه نظارت عالیه و کارا کردن نظارت‌ها را با تهیه نرم‌افزار مورد نظر و استفاده آن در سطح کشور از مهمترین اولویت کاری مدیریت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی کردستان اعلام کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.