چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / بقایای داعش به دنبال تداوم ناامنی در منطقه و جهان هستند

بقایای داعش به دنبال تداوم ناامنی در منطقه و جهان هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا ،  بهرام قاسمی ضمن تسلیت به ملت و دولت پاکستان و ابراز همدردی با خانواده قربانیان این حادثه گفت: بقایای تروریست های تکفیری – صهیونیستی داعش که با حمایت های برخی کشورهای منطقه ای و فرامنطقه ای، سر از خاورمیانه در آورده و شکستشان در سوریه و عراق قطعی شده است، با پراکندگی در منطقه به کشتار و ریختن خون انسان های بی گناه با هر مذهب و عقیده و در هر گوشه از جهان که بتوانند می پردازند.
وی افزود: این گروه تروریستی در دوره بعد از شکست، می کوشند از طریق حملات تروریستی کور، بی هدف و پراکنده، در میان ملت ها رعب و وحشت ایجاد و اراده و وحدت آنها را تضعیف کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: اگر چه بزرگ ترین گروه تروریستی در جهان به رغم میل باطنی بدخواهان و با اراده پولادین دولت ها و ملت های منطقه از هم پاشید، اما بقایای آنها با دست یازیدن به چنین اعمال کور و سبعانه ای درصدد زنده نگاه داشتن تفکر تروریستی اند تا همچنان منطقه و جهان را در آشوب و ناآرامی نگاه دارند.
به گزارش ایرنا، در پی وقوع انفجار روز گذشته – یکشنبه – در نزدیکی کلیسای کاتولیک در خیابان 'زرغون' نزدیک میدان 'امداد' شهر کویته پاکستان، دست کم هشت نفر کشته و ۲۰ تن زخمی شدند.
 
 

همچنین مطالعه کنید:

رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، ناصر اسکندری با اشاره به اینکه ۹۴ درصد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.