چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / جابه‌جایی برخی مدیران استانی برای حفظ حقوق صنوف نظام تامین و توزیع سوخت کشور است

جابه‌جایی برخی مدیران استانی برای حفظ حقوق صنوف نظام تامین و توزیع سوخت کشور است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, جابه‌جایی برخی مدیران شرکت ملی پخش مناطق برای هماهنگ‌سازی و توانمندسازی مدیران و اجرای مناسب طرح‌ها و اصلاح شبکه تأمین و توزیع سوخت انجام شده و هرگونه شائبه سیاسی آن بدون شک مردود است.
این‌گونه جابه‌جایی‌ها در بدنه مدیران کاملاً طبیعی و برای حفظ منافع صنوف مختلف نظام تأمین و توزیع سوخت از جمله جایگاهداران و شبکه حمل‌ونقل جاده‌ای است.
براین اساس شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی طبق آنچه سیاست‌های نظام تأمین و توزیع سوخت، تعریف و تبیین کرده، عمل کرده و البته توجه به شأن و جایگاه نظارتی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان هم در این زمینه مدنظر قرارگرفته و به اجرای بهتر و دقیق‌تر قانون و طرح‌هایی که حقوق همه‌جانبه مردم و صنوف مختلف در آن لحاظ شده نیز بیش از پیش توجه شده است.
آنچه همواره مورد تأکید شرکت ملی پالایش و پخش است تعامل مثبت و سازنده مدیران پالایش و پخش با جایگاه داران سوخت و شبکه حمل‌ونقل جاده‌ای است که در صورت ایجاد خدشه در آن نارضایتی صنوف مختلف مرتبط را سبب می‏‎شود و جابه‌جایی‌های اخیر در سطح مدیران پخش مناطق برای رفع نگرانی‌های طرف‌ها بوده است.
براین اساس هردلیل دیگری که از طرف رسانه‌های همیشه مخالف عنوان شده به‌شدت رد می‌شود و همه اقدام‌ها برای صیانت از حقوق مردم و صنوف محترم نظام تأمین و توزیع سوخت کشور بوده است.
با حکم سید محمدرضا موسوی‌خواه مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، روز یکشنبه (۲۶  آذرماه) مدیران شرکت ملی پخش مناطق خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی و یزد برکنار شدند، همچنین علیرضا رجب پور نیز به‌عنوان سرپرست بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد.

 

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.