صفحه اصلی / پایان ثبت‌نام از نامزدهای ریاست بسکتبال/ ۲۵ نفر خود را لایق ریاست می‌دانند!

پایان ثبت‌نام از نامزدهای ریاست بسکتبال/ ۲۵ نفر خود را لایق ریاست می‌دانند!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، زمان ثبت‌نام از نامزدهای انتخاباتی فدراسیون بسکتبال تمام شد و در نهایت ۲۵ نفر برای حضور در رقابت وارد عمل شدند که نصف آنها در روز پایانی و ساعات پایانی وارد فدراسیون شدند و ثبت نام کردند. دو نفر آخر نیز شبنم کلاهی و نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون بودند. حالا این ۲۵ نفر منتظر تایید صلاحیت‌ها هستند تا اقدامات انتخاباتی خود برای کسب ریاست فدراسیون بسکتبال را آغاز کنند که البته برخی از آنها در این‌روزها نیز بیکار نبوده‌اند و فعالیت‌هایشان را پیش از این شروع کرده‌اند.
نکته جالب توجه در انتخابات فدراسیون بسکتبال ثبت‌نام افرادی از قشرهای مختلف است. برخی از مدیران وزارت ورزش هستند، برخی بدون سابقه مدیریت ورزشی وارد میدان شده‌اند و تعدادی هم از خانواده بسکتبال هستند.
نصرالله پریچهره، شبنم کلاهی، مازیار ناظمی، محمدحسین جعفری انصاری، کرم الله علی مرادی، رامین طباطبایی ، حسن میرزا آقابیک ، محمد رضاعلی ، یوسفی صادقلو ، حمید گرامیان، نعیمه ظفر، داریوش سلیمی، مازیار صبحی، همایون ایزدپناه، مهرداد هاشمی، حسن طباطبایی، ناشر رضایی، رمضانعلی دولو، محمد علیپور، بهروز منتقمی، علی حایک،‌ رضا درویش،‌ مهرداد آگین، جواد داوری و رضا مهندسی نفرات ثبت‌نام کرده برای حضور در انتخابات فدراسیون بسکتبال هستند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.