صفحه اصلی / تمایل هندی‌ها برای سرمایه گذاری در ساخت مخازن ذخیره سازی نفت ایران

تمایل هندی‌ها برای سرمایه گذاری در ساخت مخازن ذخیره سازی نفت ایران

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا، آشوانی رائو، مدیرعامل این شرکت هندی در نشست با مدیرعامل و برخی مدیران و رؤسای شرکت پایانه‎‏های نفتی ایران گفت: صنعت نفت ایران برای جذب سرمایه در حوزه‎های بالادستی و پایین دستی جایگاه ویژه‎ای در بازارهای جهانی دارد و در این میان حوزه صادرات نفت خام، ال‎ان‎جی و محصولات پتروشیمی از جذابیت بیشتری برخوردار است.
وی با بیان این‎که پس از برجام، صنعت نفت ایران در کانون توجه جهانی به ویژه توجه شرکت‎های بزرگ نفتی دنیا برای سرمایه گذاری در حوزه اکتشاف، تولید و توسعه و انتقال فناوری قرار گرفت، ادامه داد: ظرفیت‎های خوبی برای سرمایه گذاری در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران وجود دارد.
رائو از سرمایه‎گذاری در حوزه ساخت و مدیریت مخازن ذخیره‎سازی در مناطق عملیاتی جنوب ایران استقبال کرد.
به گزارش شرکت پایانه‎های نفتی ایران، سید پیروز موسوی، مدیرعامل این شرکت هم در این نشست عنوان کرد: هند، دومین مشتری نفت خام ایران است که در زمان تحریم‎های ظالمانه علیه کشور، به عنوان یک مشتری وفادار هیچ‎گاه خرید نفت مورد نیاز خود را قطع نکرد.
وی تصریح کرد: شرکت پایانه‎های نفتی، اطلاعات شرکت‎ها و درخواست و زمینه‎های مایل به همکاری آنان را ارزیابی و نتیجه این ارزیابی را به شرکت ملی نفت ایران اعلام می‌کند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.