صفحه اصلی / حلاجی: از عملکرد شمسایی راضی هستیم/ حسرت گذشته را می‌خوریم

حلاجی: از عملکرد شمسایی راضی هستیم/ حسرت گذشته را می‌خوریم

به گزارش کسب و کار نیوز مجید حلاجی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بازی دیروز تاسیسات دریایی تهران مقابل شهرداری ساوه و برتری ۴ بر صفر، اظهار کرد: روز بسیار سختی برای ما بود و حضور پرشور تماشاگران ساوجی، فشار سنگینی ایجاد کرده بود. اما نمی‌دانم مهدی جاوید چه کاری کرد که داور به او کارت قرمز داد. دیروز دو بازیکن کلیدی ما را اخراج کردند. مصطفی نظری شاید اخراجش درست بود اما داور باید درباره جاوید نرمش به خرج می‌داد و او را از روی نیمکت به دلیل اعتراض، اخراج نمی‌کرد. به هر حال هفته‌های پایانی فصل بوده و نتایج، تعیین کننده است و داورها نیز باید بیشتر دقت کنند.
مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی همچنین درباره قرار داشتن تیمش در رده سوم جدول، بیان کرد: واقعا حسرت بازی‌های قبلی را می‌خوریم. بعضی مساوی‌ها و باخت‌ها بی‌جا بود. اگر آن امتیازها را از دست نداده بودیم، الان محکم به صدر چسبیده بودیم. با این حال در حال حاضر شانس مس سونگون برای قهرمانی بیشتر است ولی در زمین بازی، اتفاقات زیادی می‌افتد و نمی‌توان ناامید بود.
او در پاسخ به این پرسش که آیا اخبار منتشر شده درباره جریمه بازیکنان از سوی باشگاه صحت دارد یا نه، عنوان کرد:‌ هیات مدیره به دنبال این بود که تلنگری به بازیکنان وارد شود چرا که توقع داشت برخی تساوی‌ها و باخت‌ها نباید به ما تحمیل می‌شد. امیدواریم کار به جریمه نکشد و ما تنها به دادن تذکر، اکتفا کرده‌ایم اما اگر در بازی‌های باقیمانده، نتایج لازم کسب نشود، این اتفاق ممکن است بیفتد.
حلاجی در بخش دیگری از گفت‌وگو درباره ادامه تیم‌داری تاسیسات دریایی در لیگ برتر فوتسال توضیح داد: هیچ‌چیز قطعی نیست اما درباره کناره‌گیری از فوتسال نیز یک کلمه صحبت نشده است. در جلسه بهمن در این مورد صحبت می‌کنیم و باید بودجه را به ما اعلام کنند. در مورد خود شمسایی هم هنوز بحثی وجود ندارد. البته ما از کادرفنی راضی هستیم. توقع ما بیشتر از این‌ها بود اما عملکرد مجموعه بد نبوده است.
مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی تهران در پایان درباره هماهنگی باشگاه با فدراسیون فوتبال برای برگزاری بازی دوستانه ملی جهت افزایش گل‌های وحید شمسایی، به ایسنا گفت: نماینده باشگاه جلسه‌ای با ساکت و ناظم‌الشریعه داشته و تصمیم گرفته شد که بازی‌هایی برای اردیبهشت سال آینده تدارک دیده شود. با این حال هنوز چیزی قطعی نیست.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای

به گزارش کسب و کار نیوز ، حبیب جهان ساز در خصوص وضعیت برداشت و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.