صفحه اصلی / توزیع بیش از ۵ هزار بن کارت در نمایشگاه کتاب بوشهر

توزیع بیش از ۵ هزار بن کارت در نمایشگاه کتاب بوشهر

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر،هادی امین زاده با بیان اینکه  بیش از ۵ هزار بن کارت در نمایشگاه کتاب بوشهر توسط بانک شهر به متقاضیان تحویل داده خواهد شد،افزود: به منظور رفاه بیشتر مشتریان و شهروندان جنوب کشور ، در این نمایشگاه ضمن توزیع بن کارت به روزترین خدمات بانکی نیز عرضه می شود.
امین زاده تصریح کرد: تمامی خدمات بانکی از جمله افتتاح حساب، صدور کارت نقدی، واریز و برداشت وجه و … به علاقمندان به حوزه کتابخوانی ارائه می شود.
وی با بیان اینکه ۳۰۰ ناشر آخرین تالیف‌های خود را در ۱۶۰ غرفه تا ۲۸ آذرماه به شهروندان ارائه می دهند،تصریح کرد:معتقدیم نمایشگاه کتاب فرصتی برای معرفی تازه های نشر و تشویق و ترغیب شهروندان به مطالعه است و این مهم باید مورد حمایت دستگاه ها و سازمان های مختلف قرار گیرد.
امین زاده از تخفیف ۳۰ درصدی به خریداران کتاب در این نمایشگاه خبرداد و افزود: ۲۰ درصد تخفیف در هنگام خرید بن کارت و ۱۰ درصد نیز از سوی ناشران ارائه می‌شود.
رئیس سرپرستی منطقه ۴ بانک شهر در ادامه با تاکید بر اینکه حمایت از ترویج فرهنگ کتاب خوانی از محورهایی است که از سوی این بانک با جدیت دنبال می‌شود، گفت: در راستای افزایش رضایتمندی اقشار مختلف جامعه از خدمات متنوع این بانک ،کارت شهروندی بانک شهر با تخفیف ۵۰ درصدی به بازدیدکنندگان از نمایشگاه‌ کتاب استانی بوشهر ارایه می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.