صفحه اصلی / بهره مندی آخرین شهر استان یزد از نعمت گاز طبیعی

بهره مندی آخرین شهر استان یزد از نعمت گاز طبیعی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, سعید مومنی، مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، گفت: شهر بهاباد به عنوان آخرین شهر فاقد گاز استان یزد در هفته جاری به شبکه گاز طبیعی کشور متصل خواهد شد و مردم این شهر در زمستان امسال، از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.
وی افزود: این مراسم همزمان با بهره‌برداری رسمی از خط انتقال گاز بافق – بهاباد صورت می‌گیرد که طی آن جمعیتی بالغ بر ۲۷ هزار و ۸۰۰ نفر از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.
مومنی تصریح کرد: تاکنون، ۲۰ شهر از ۲۱ شهر استان یزد طی روندی ۲۰ ساله از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند و سرانجام با تلاش و همت مجموعه شرکت گاز استان یزد و حمایت‌های مسئولان کشوری و استانی، با بهره‌مندی شهر بهاباد از نعمت گاز طبیعی ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار می‌گیرند.
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز در تشریح این پروژه گفت: این پروژه با اجرای ۶۲ کیلومتر شبکه فولادی و پلی اتیلن، نصب یک ایستگاه تقلیل فشار (CGS) به ظرفیت ۳۰ هزار متر مکعب بر ساعت، نصب ۲ ایستگاه تقلیل فشار (TBS) به ظرفیت بیش از  ۱۰ هزار مترمکعب بر ساعت و همچنین نصب دو هزار عدد انشعاب صورت پذیرفته است.
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، در پایان یادآور شد: با احداث هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر شبکه پلی اتیلن و فولادی در استان یزد، بیش از ۴۲۰ هزار مشترک جذب و ۲۳۰ هزار انشعاب گاز نصب شده که سبب بهره مندی ۹۷ درصد جمعیت استان از این نعمت خدادادی شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.