صفحه اصلی / اضافه شدن دو اسم به لیست خرید بارسلونا

اضافه شدن دو اسم به لیست خرید بارسلونا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر،  مصدومیت خاویر ماسچرانو و ساموئل اومتیتی شاید تیم فوتبال بارسلونا را مجبور کند که در بازار نقل و انتقالات ژانویه به فکر تقویت ترکیب باشد و گزینه‌های اصلی این تیم دلی بلیند و استفان دی وریج هستند.
طبق ادعای روزنامه کاتالانی اسپرت پیش از این هم بازیکنانی مانند اینیگو مارتینس و یری مینا که هر دو دفاع آخر هستند به بارسلونا نسبت داده شده بودند. حتی گفته می‌‏شد مینا حاضر شده با ۹ میلیون یورو انتقالش به بارسا را قطعی کند.
اما بارسا تصمیم گرفته آلترناتیوهایی برای این دو بازیکن در نظر گیرد و اصلی‎ترین آن‎ها دی وریج از لاتزیو است که در ماه ژوئن بازیکن آزاد خواهد بود و احتمال فروشش توسط باشگاه زیاد است. حتی بارسلونا امید دارند بتواند او را در ازای رقمی مناسب به خدمت گیرد.
هرچند اتلتیکومادرید، لیورپول و یوونتوس همه به دنبال این بازیکن ۲۵ ساله هستند و روبرت فرناندس می‌داند که برای خرید او باید با تیم‌های بزرگی رقابت کند.
از طرفی منچستریونایتد می‎تواند قرارداد بلیند که این تابستان به پایان می‏رسد را تمدید کند، اما این بازیکن هلندی در برنامه‎های مورینیو جایی ندارد و به نظر باید آماده ترک تیم شود. بارسلونا در سال ۲۰۱۴ هم تلاش کرد تا بازیکن سابق آژاکس را به خدمت گیرد، اما حالا این ترس را دارد که مبادا روزهای اوجش به پایان رسیده باشد. 
 
 
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.