صفحه اصلی / تکمیل پل طاقی رودخانه دائمی سرنی فاریاب در کرمان جنوبی

تکمیل پل طاقی رودخانه دائمی سرنی فاریاب در کرمان جنوبی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی کرمان‌جنوبی حسام تاجیک رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فاریاب از تکمیل پل طاقی چهار دهانه بر روی رودخانه دائمی سرنی با اعتباری بالغ بر ١۶ میلیارد ریال در محور فاریاب – ارزوئیه خبر داد: با تکمیل این پل مشکل ارتباط روستاهای بخش صوغان و روستاهای آشین ، سیخوران، ماران و سرنی با روستاهای دهستان زهمکان تنگ آبشوئیه ، آب باد ، آخوره و موردان با جمعیتی بالغ ١٠٠٠ خانوار مرتفع خواهد شد.
وی بیان داشت : محور فاریاب -ارزوییه که شهرستان فاریاب را به شهرستان ارزوییه و بافت وصل خواهد کرد باطول ۵۲ کیلومتر که ۶ کیلومتر از این مسیر آسفالت و به بهره‌برداری رسیده و ۲۰ کیلومتر دیگر مسیر ساخت و آماده آسفالت می‌باشد.
تاجیک ادامه داد: اعتبار هزینه شده تا کنون مبلغ یکصد میلیارد ریال می‌باشد که جهت تکمیل این پروژه میزان یکصد و پنجاه میلیارد ریال نیاز است.
این مقام مسئول افزود: از مزایای تکمیل این پروژه ارتباط شهرستان فاریاب با شهرستان‌های ارزوئیه – بافت ،فاصله دو شهرستان به اندازه  ١١٠ کیلومتر نزدیکتر خواهد شد و دسترسی آسان به معادن ارزشمند طلا و کرومیت و سنگ‌های تزئینی همچنین خارج شدن شهرستان از بن بست است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.