صفحه اصلی / ٧ هزار موتورسوار متخلف تهرانی آموزش دیدند

٧ هزار موتورسوار متخلف تهرانی آموزش دیدند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، سردار مهماندار  از اجرای طرح جدید آموزش موتورسوارهای متخلف خبر داد.  
رییس پلیس راهور پایتخت بیان داشت: با توجه به گرایش روزافزون استفاده از موتورسیکلت به لحاظ سهولت تردد و پایین بودن هزینه خرید و نگهداری و همچنین تبدیل شدن این وسیله به ابزاری برای امرار معاش بعضا مشاهده می شود برخی از موتورسواران به جهت انتفاع بیشتر با زیر پا گذاشتن قوانین و ضایع کردن حقوق شهروندی چهره ناخوشایندی در آمد وشد شهری به وجود می آورند.
وی افزود:  توجه به نقش غیرقابل انکار آموزش در بهبود فرهنگ تردد موتورسواران، پلیس راهور تهران بزرگ اقدام به راه اندازی تعداد ٢۶ ایستگاه سیار آموزشی ویژه موتور سوران متخلف در میادین و نقاط اصلی شهر کرده که رانندگان متخلف ضمن اعمال قانون جهت بازآموزی قوانین به ایستگاه های آموزشی مذکور هدایت شده  و در کلاس های آموزشی شرکت می کنند.
سردار مهماندار ادامه داد: از زمان اجرای این طرح بیش از ٧٠٠٠ موتورسوار متخلف در این کلاس های شرکت کرده اند و اغلب آنها گواهی آموزشی دریافت کردند.
رییس پلیس راهور در پایان توصیه کرد: موتورسوران تهران قوانین راهنمایی و رانندگی، استفاده از کلاه ایمنی و عدم استفاده از تلفن همراه حین رانندگی و البته رانندگی ایمن را مدنظر داشته باشند. 
 
 
 

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.