صفحه اصلی / اعطای نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری به مدیرعامل بانک انصار

اعطای نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری به مدیرعامل بانک انصار

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و تبلیغات بانک انصار،  این همایش که با رویکرد توسعه کیفیت و ارتقای بخش خصوصی و تعاونی در صنعت ساختمان، حمل و نقل، راه و شهرسازی برگزار شد ، با توجه به شاخص های معین ، نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری را به دکتر آیت الله ابراهیمی مدیرعامل بانک انصار اعطا کرد .
در این گزارش آمده است، این اجلاس با بررسی فرصت‌های پیشرفت و توسعه در حوزه‌های مذکور، پیشبرد اهداف توسعه ملی، بهبود و ارتقای کیفیت خدمات و تولیدات ملی، بررسی فرصت های توسـعه اشـتغال، توجه به نقش پیشرفت و جذب سـرمایه های بیـن المللـی در صنعت حمل و نقل، راه و شهرسازی بکار خود پایان داد.
شایان ذکر است ۲ کارگاه تخصصی در حوزه برندسازی و توسعه فروش در صنعت ساختمان، راه و شهرسازی با ارایه گواهینامه معتبر از سوی اتحادیه اروپا، نشست با مدیران دولتی و مسئولین حاضر در برنامه، نگارش و تنظیم قطعنامه ویژه نمایندگان بخش خصوصی، مراسم تجلیل و تقدیر از شرکت های پیشرو و برتر سراسر کشور و گرامیداشت و تجلیل از مدیران نمونه از دیگر برنامه‌های این اجلاس یکروزه بود .
 

همچنین مطالعه کنید:

khanevade

به روابط خانوادگی علاقه ندارید؟ باروانشناس مشورت کنید

  به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سیناپرس، این تحقیق نشان می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *