صفحه اصلی / حادثه دیدگان اشترانکوه به هشدارهای هواشناسی بی تفاوت بودند

حادثه دیدگان اشترانکوه به هشدارهای هواشناسی بی تفاوت بودند

به گزارش کسب و کار نیوز،  رضا زارعی رئیس منتخب مجمع انتخاباتی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در پایان مجمع امروز در جمع خبرنگاران گفت: طی چهار سال گذشته تلاش کردیم تا هم در بعد همگانی و هم قهرمانی شرکت کنیم و فکر می کنم جایگاهمان را پیدا کرده باشیم. من از اعتماد مجدد هیات های استانی متشکرم و امیدوارم بتوانیم در چهار سال آینده با کمک این اعضای محترم به بهترین نتایج برسیم.
وی افزود: کوهنوردی در حال حاضر بالغ بر ۶۴ هزار نفر ورزشکار با بیمه ورزشی دارد؛ نخستین برنامه ما برای چهار سال گذشته آموزش بود و این برنامه برای چهار سال آینده استعداد یابی خواهد بود. تلاش می کنیم در جاکارتا رشته ای مدال آور ظاهر شویم.
رئیس فدراسیون کوهنوردی در خصوص حادثه اخیرسقوط بهمن و فوت چند ورزشکار کوهنورد در این حادثه اظهار داشت: در وهله اول این موضوع را به خا نواده کوهنوردی و اعضای محترم و داغدار خانواده های ورزشکاران عزیز از دست رفته تسلیت می گویم. این تیم متشکل از ۱۵ نفر با هماهنگی با هیئت خراسان رضوی اقدام به صعود در اشترانکوه کردند که متأسفانه دچار حادثه بهمن شدند. من دو ایراد به این تیم می گیرم یکی اینکه تعداد نفرات گروه فنی زیاد بود و دوم اینکه این گروه به هشدارهای هواشناسی بی تفاوت بودند و شاید اگر به این دو موضوع توجه می کردند شاهد بروز این حادثه تلخ نبودیم.
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.