صفحه اصلی / آزاد سازی ۲۸ هکتار اراضی دولتی در جزیره قشم

آزاد سازی ۲۸ هکتار اراضی دولتی در جزیره قشم

به گزارش کسب و کار نیوز، محدثه رزمجو با اعلام این خبر گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه،  441 پرونده در خصوص تصرف زمین توسط این سازمان در دادگستری شهرستان قشم مطرح شد که تعداد ۲۴۲  مورد از این پرونده ها تعیین تکلیف شد.
رزمجو افزود: شعبه ویژه رسیدگی به تصرفات اراضی دادگستری شهرستان قشم ۱۲۳ پرونده را به  نفع سازمان منطقه آزاد قشم صادر کرده و تصمیم نهایی ۶۳ پرونده دیگر هم در دادگاه تجدید نظر در حال بررسی است.
وی گفت: در این مدت ۵۶ پرونده نیز به دلایلی مانند ارائه مستندات، واگذاری و رسیدگی به مشکل قبل از صدور حکم مختومه اعلام شده است.
مدیر حقوقی و امور قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم افزود: از اول فروردین تا ابتدای آذرماه امسال ۲۸۱ هزار و ۳۵۲ متر مربع زمین به ارزش ۱۹۲ میلیارد و ۱۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال از دست متصرفان آزاد سازی شده است.
رزمجو گفت: بیشترین پرونده ها مربوط به بخش روستایی از جمله تولا، تورگان، دفاری، درگهان، هُلُر و دیگر روستاهای نزدیک به شهر قشم بوده که با هدف کاربری های مسکونی و تجاری تصرف و یا به ملک الحاق شده است.
وی افزود: سازمان منطقه آزاد قشم مرجع صدور هرگونه پروانه ساختمانی است و دهیاران در این مسئله با این سازمان همکاری لازم را دارند.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.
 

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.