صفحه اصلی / سوخت توزیعی در کلان‌شهرها کیفیت مطلوبی دارد

سوخت توزیعی در کلان‌شهرها کیفیت مطلوبی دارد

به گزارش کسب و کار نیوز ، شینا انصاری، با بیان این‌که در بخش پایش سوخت، سازمان حفاظت محیط زیست تنها جایگاه حکومتی و نظارتی دارد و بحث استاندارد سوخت به سازمان استاندارد بازمی‌گردد، گفت: طبق مصوبه‌ای که سازمان حفاظت محیط زیست در اردیبهشت سال ۹۳ به مرحله اجرا درآورده، پایش کیفی سوخت کلان‌شهرهای کشور آغاز شده است و در پایش‌های انجام شده به وضع مطلوبی رسیده‌ایم.
مدیرکل دفتر پایش و نظارت سازمان حفاظت محیط زیست افزود: در چهار کلان‌شهر زیرساخت‌های پایش فصلی سوخت آماده شده و در استان تهران و البرز پایش فصلی سوخت در حال انجام است.
انصاری تصریح کرد: طبق گزارش‌هایی که به مراجع ذیربط ارسال کرده‌ایم، وجود بنزن و آروماتیک‌ها در سوخت به حد استاندارد رسیده است و در مقایسه با سال ۹۰ که وجود بنزن در سوخت‌ها ۶ برابر وضع کنونی و آروماتیک‌ها نیز سه برابر بود، اما هم اکنون سوخت کیفیت مطلوبی دارد.
وی عنوان کرد: در گذشته هر سه ماه یکبار و به صورت فصلی پایش سوخت کشور انجام می‌شد، اما هم اکنون هفته‌ای یکبار پایش‌ها به صورت سرزده در اطراف جایگاه‌های عرضه بنزین صورت می‌گیرد که ما افزون بر بنزن و آروماتیک، سنجش گوگرد را نیز اضافه کرده‌ایم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.