صفحه اصلی / نکونام: باید برق را می‌بردیم/ تغییرات ما در نیم‌فصل دوم جزئی است

نکونام: باید برق را می‌بردیم/ تغییرات ما در نیم‌فصل دوم جزئی است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، جواد نکونام پس از تساوی تیمش برابر برق جدید شیراز اظهار کرد: بازی سنگینی برای دو تیم بود چرا که در بالای جدول بودند و ما کاملا تیم برق را می‌شناختیم اما متاسفانه در نیمه اول از جایی که نباید گل می‌خوردیم، گل خوردیم و می‌دانستیم تمام فوتبال تیم برق این است که روی ضد حمله به ما گل بزند. در نهایت گل اول را دریافت کردیم و در ادامه شیرازه تیم ما از هم پاشید و نتوانستیم خوب به بازی برگردیم. در ادامه گل دوم را از برق دریافت کردیم اما تیم ما واقعا در نیمه اول مستحق زدن حداقل یک گل بود.
وی افزود: نیمه دوم با تغییراتی که ایجاد کردیم سعی کردیم تاکتیک هجومی را در دستور کارمان قرار دهیم و از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم. دیدید که با شروع نیمه دوم یک فرصت تک به تک را هم از دست دادیم. در ادامه هم دو شوت به سمت دروازه حریف زدیم که با بدشانسی گل نشد. کرنر و ضربات ایستگاهی زیادی زدیم ولی نتوانستیم گل بزنیم. تا این که به هر حال بازی را ۲ بر یک کردیم و در نهایت بازی ۲-۲ شد. ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم که این اتفاق رخ نداد. در هر صورت خوشحالم و به بازیکنان تبریک می‌گویم که بازی ۲ بر صفر باخته را توانستند برگردانند و ۲ بر ۲ کنند.
وی ادامه داد: ما واقعا می‌توانستیم خیلی راحت‌تر از این حرف‌ها بازی را ببریم اما کار برای ما سخت شد. همین که بازی ۲-۰ را به تساوی ۲-۲ کشاندیم کار بزرگی کردیم. یک امتیاز در زمین حریف برایمان نتیجه خوبی است و به حداقل حق‌مان رسیدیم.
او درباره داوری هم گفت: داوری آقای حیدری مشکلی نداشت اما حریف کمی وقت تلف می‌کرد و فقط روی وقت‌های اضافه کمی اعتراض داشتیم. آقای حیدری یکی از داوران خوب ایران  است.
او اضافه کرد: در نیم فصل دوم تغییر و تحولات ما کاملا جزئی است. شرایط تیم ما خوب است. دوست ندارم زیاد تغییرات ایجاد کنم. نهایتا دو بازیکن را تغییر می‌دهیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.