صفحه اصلی / دومین همایش مدیران ارشد بیمه تجارت نو در مشهد برگزار شد

دومین همایش مدیران ارشد بیمه تجارت نو در مشهد برگزار شد

به گزارش کسب و کار نیوز، دومین آیین گردهمایی مدیران ارشد شرکت بیمه تجارت نو به مدت ۳ روز از هشتم آذر ماه در مشهد مقدس برگزار شد. 
 در مراسم افتتاحیه که با حضور مدیران ستادی و مدیران شعب کل کشور این شرکت برگزار شد، مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو هدف از برگزاری این گردهمایی را دانش‌افزایی و انتقال تجارب، حل مسائل موجود با گفتگو‌های رودررو و ایجاد تنوع در دیدارهای رسمی عنوان کرد و اظهار داشت: در پایان گردهمایی تصیمات اتخاذشده در حوزه‌های مختلف جهت اجرا به واحدهای مختلف ابلاغ خواهد شد. 
 دکتر سید محمد عباس‌زادگان در ادامه صحبت‌های خود توسعه فعالیت‌های شرکت به تمام استان‌ها تا پایان سال جاری، توجه به آموزش نمایندگان، توسعه فعالیت‌های برون‌مرزی در سال آتی، همکاری با بیمه‌گران اتکایی معتبر و… را از برنامه‌های اصلی شرکت دانست. 
در ادامه سید کاظم ملکوتی، معاون فنی شرکت بیمه تجارت نو در سخنانی تقویت فروش بیمه‌های خرد در ریشه‌های غیر از شخص ثالث را ضروری دانست و اظهار کرد: روسای شعب ضمن نظارت کامل بر فعالیت شبکه فروش باید اهرم‌های لازم را برای تقویت فعالیت شبکه فروش به‌کار گیرند و یکی از اصلی‌ترین اهرم‌ها آشنا کردن نمایندگان با بازار بیمه‌ای سایر رشته‌های غیر از اتومبیل است که باید به آن توجه ویژه شود. ایشان در ادامه رعایت نکات فنی در صدور بیمه‌نامه را بسیار حائز اهمیت دانستند و تاکید کردند تمامی نمایندگان باید بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های شرکت را مبنای فعالیت خود قرار دهند. دراین مراسم دکتر بهنام شهریار، معاون مدیرعامل نیز به تشریح برنامه استراتژیک شرکت پرداخت و استراتژی‌ها، برنامه‌ها و اقدامات راهبردی را که برای دوره ۵ ساله تدوین شده‌اند به واحدهای مختلف ابلاغ کردند. در ادامه علی قمری، مدیر امور شعب و نمایندگان نیز برنامه‌های توسعه‌ای خود را برای توسعه شبکه فروش و توانمند‌سازی نمایندگان ارائه کردند. در این گردهمایی هریک از مدیران شعب به ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند و برنامه‌های خود را جهت دستیابی به اهداف تعیین‌شده طبق برنامه استراتژیک شرکت اعلام کردند. همچنین از آقایان نجفی مدیر شعبه اراک، بزرگ‌پور مدیر شعبه اصفهان و قنبری مدیر شعبه ساری به عنوان شعبات برتر این شرکت تقدیر شد. 
شایان ذکر است در طول این گردهمایی و جلساتی با مشتریان ارزنده استان خراسان‌رضوی کارگروه‌های تخصصی فنی، بازاریابی، مالی و اداری برای هماهنگی بیشتر شعب با واحد‌های ستادی و رفع برخی مسائل موجود شعب تشکیل شده است.  
 

همچنین مطالعه کنید:

نرخ مشارکت اقتصادی افزایش یافت/تسهیلات ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی اشتغال

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز، وی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.