صفحه اصلی / بودجه وزارت کار برای سال ۹۷ معادل ۳۵.۴درصد افزایش یافت

بودجه وزارت کار برای سال ۹۷ معادل ۳۵.۴درصد افزایش یافت

به گزارش کسب و کار نیوز، از لایحه بودجه پیشنهادی سال۹۷ کل کشور، بودجه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در سال ۹۶ معادل ۱۵هزار و ۷۶۱ میلیارد ریال بود که با ۱۲.۶درصد افزایش در سال ۹۷ به ۱۷هزار و ۷۴۷ میلیارد و ۹۰۱ میلیون ریال رسیده است .
همچنین بودجه صندوق بازنشستگی کشوری در سال ۹۶ برابر با ۲۱۹هزار و ۷۷۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بود که برای سال ۹۷ معادل ۳۷.۶ درصد افزایش یافت و به ۳۰۲هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال رسید.
بودجه کمک به اداره و نگهداری مجموعه های تفریحی، ورزشی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در سال ۹۶ معادل ۲۶ میلیارد ریال بود که در سال ۹۷ با افزایش ۱۳.۵درصدی به ۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال رسیده است.
بودجه بیمه اجتماعی کشاورزان،روستاییان و عشایر که صندوقی وابسته به وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی است در سال ۹۶ معادل چهار هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال بود که با افزایش ۷.۶درصدی در سال ۹۷ به رقم پنج هزار و ۱۹۶ میلیارد ریال رسید.
کمک به موسسه آموزش عالی علمی کاربردی ۱۱ میلیارد ریال بود که در سال ۹۷ با افزایش ۲۲ برابری به ۲۴۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در سال ۹۷ رسیده است.
بودجه شکل گیری و توانمندسازی تعاونی ها در سال ۹۶ معادل۳۰ میلیارد ریال بود که در سال ۹۷ با ۶۶.۶درصد افزایش به ۵۰ میلیارد ریال فزونی یافته است.
 

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.