صفحه اصلی / روش های گسترش برند شخصی در شبکه های اجتماعی

روش های گسترش برند شخصی در شبکه های اجتماعی

به گزارش کسب و کار نیوز، با گذشت هر روز یک اتوماسیون و خودکار سازی جدید به سیستم‌ها وارد می‌شود و افرادی که سعی می‌کنند برندهای خود در شبکه‌های اجتماعی را بسازند با این میانبرها غریبه نیستند. این ابزارها در برخی از کسب و کارها نیز به خوبی جواب داده‌اند، اما در شبکه‌های اجتماعی چندان موفقیت آمیز نیستند.  ۵ استراتژی که می‌توانید برای رشد بیشتر برند شخصی در شبکه‌های اجتماعی به کار بگیرید را بدانید:
۱. به مربیان خود دقت کنید
به جای آنکه بطور سطحی چیزی را از مربی‌های خود یاد بگیرید به آنها دقیق‌تر و عمقی‌تر نگاه کنید. ببینید چه کسانی آنها را دنبال می‌کنند و به مکالمات آنها دقت کنید. این ها کسانی هستند که شما باید در دنیای واقعی با آنها ارتباط داشته باشید.
۲. محتوای تازه انتشار دهید
شاید این نکته مهم یا تازه‌ای به نظر نرسد اما افراد بسیاری هستند که محتوای یکسانی را بطور همزمان در شبکه‌های مختلف به اشتراک می‌گذارند. این کار یعنی شما محتوای تازه انتشار نمی‌دهید. هر پلتفرم متفاوت است و برای اهداف خاص خود طراحی شده است. یادتان باشد که قرار نیست با به اشتراک گذاشتن محتوای یکسان در شبکه‌های مختلف مخاطبینی که شما را در چند پلتفرم مختلف دنبال می‌کنند، کسل کنید. سعی کنید از عکس‌ها و محتوای غیر یکسان و روزهای متفاوت برای به اشتراک گذاشتن مطالب و موضوعات بهره بگیرید.
۳. مانند انسان حقیقی رفتار کنید
درست است که می‌خواهید کسب و کار و برند شخصی خودتان را رشد دهید، اما این بدان معنی نیست که دیگر خودتان نباشید. در ذهنتان مانع تراشی نکنید زیرا این کار زندگی واقعی شما را در زندگی دیجیتال تحت تاثیر قرار می‌دهد و آنها را از هم دور می‌کند. یادتان باشد که آنها یکی هستند.
۴. یک چیز جدید امتحان کنید
از شکستن قوانین نترسید، بخصوص در صنعتی که همه چیز به سرعت و یک شبه تغییر می‌کند. مثلا ادی در میان سفرهای کاری عکس‌هایی از زندگی شخصی‌اش را در اینستاگرامش به اشتراک می‌گذاشت و اتفاقا آن پست‌ها طرفداران بیشتری داشتند. کمی پس از آنکه به اطلاعاتی از زندگی خانوادگی‌اش به مخاطبین نشان داد، از او برای شرکت در یک کمپین سفر خانوادگی دعوت شد.
۵. سیاست را کنار بگذارید
اگر بازار شما سیاست نیست، سعی نکنید با درگیر شدن با موضوعات سیاسی به برند خود آسیب برسانید. برندهای بسیاری بوده اند که مشتری های بالقوه خود را تنها به دلیل فعالیت‌های سیاسی و جانبداری های خاص از دست داده‌اند. با وجود این که به دیدگاه‌ها و اعتقاداتمان باور داریم، اما باید مکان و زمان مناسبی برای اشتراک گذاری آنها پیدا کنیم، جای آنها شبکه‌های اجتماعی کسب و کار نیست.
 

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.