صفحه اصلی / ایبراهیموویچ: حسرت قهرمان نشدن در لیگ قهرمانان را نمی‌خورم

ایبراهیموویچ: حسرت قهرمان نشدن در لیگ قهرمانان را نمی‌خورم

به‌ گزارش ‌کسب  وکار نیوز به نقل از ایسنا زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم سوئدی منچستریونایتد یکی از پر افتخارترین بازیکنان فوتبال است ولی نتوانسته در لیگ قهرمانان اروپا افتخاری برای خود کسب کند. این مهاجم سوئدی در حالی نتوانسته به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسد که در تیم‌های بزرگی بازی کرده است.
ایبراهیموویچ گفت‌: درست است که من در طول دوران بازی خودم نتوانسته‌ام قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم اما هیچ گاه حسرت نخورده‌ام که این افتخار را در کارنامه خودم داشته باشم. اگر من قهرمان لیگ قهرمانان اروپا می‌شدم بازیکن بهتری بودم؟ خیر. با این حال من هر سال که بازی کردم با تمام وجود برای کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تلاش کرده‌ام و امسال هم همین کار را خواهم کرد.
او ادامه داد: قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. بازیکنان زیادی بودند که قهرمان اروپا شدند اما فصل بعد همه چیز را از دست دادند و ناپدید شدند. من در طی این ۲۰ سال همیشه توانسته‌ام با گل‌های خودم در سطح بالایی قرار داشته باشم و ۳۳ جام به دست بیاورم. هیچ گاه این ۲۰ سال و ۳۳ جام را با لیگ قهرمانان اروپا عوض نمی‌کنم.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.