صفحه اصلی / بهترین صفحه ی اینستاگرام خود را بسازید!

بهترین صفحه ی اینستاگرام خود را بسازید!

 به گزارش کسب و کار نیوز، همانطور که می دانید اینستاگرام به یکی از جذابترین و کارآمدترین اپلیکیشن ها تبدیل شده است که توانسته قشرهای مختلفی از جوانان گرفته تا صاحبان کسب و کار را با خود همراه کند و با کمک امکانات و بروزرسانی های خود قدم به قدم خودش را در دل دیگر کاربران باز کرده است. زمانی که با صفحه ی اینستاگرام پربازدیدی مواجه می شویم، نباید آن را اتفاقی دانست. خیلی از این صفحه ها با رعایت نکاتی ریز و کاربردی به هدفشان رسیده اند. شاید با خودتان فکر کنید گذاشتن هشتک و … فالوورهای زیادی را به سمت شما سرازیر خواهد کرد، در صورتی که هیچکدام از آنها به تنهایی کافی نیست.
هر صفحه دنبال کنندگان و ویژگی های خاص خودش را دارد و فرقی نمی کند که شما با چه هدفی صفحه های خودتان را ایجاد کرده اید، می تواند صفحه ای معروف و پرطرفدار باشد یا حتی صفحه ای شخصی با فالوورهای مشخص، در هر صورت شما باید این ۴ مورد را رعایت کنید. 
بهترین نام کاربری را انتخاب کنید
با وجود میلیون ها کاربر این شبکه اجتماعی، انتخاب نامی منحصربفرد، کار دشواری است و شما باید تمام تلاشتان را انجام دهید تا از کاراکترهای پیچیده استفاده نکنید و از طرف دیگر کاربران براحتی بتوانند آن را بخاطر بسپارند.
حریم خصوصی را مشخص کنید
آیا شما هم می خواهید در اینستاگرام به معروفیت برسید، پس باید صفحه ی اینستاگرام خود را در دسترس همگان قرار دهید. البته خیلی ها بعد از بدست آورن تعدادی فالوور، آن را از حالت عمومی خارج می کنند.
انتخاب تصویری مناسب
انتخاب تصویری واضح و مشخص، بهترین گزینه برای حساب کاربری شما خواهد بود. در مورد برندهای تجاری هم بهتر است از لوگو یا عکس محصولی معروف استفاده شود تا کاربران به هویت شما پی ببرند.
بهترین بیوگرافی را ایجاد کنید
در بخش بیوگرافی تنها با ۱۵۰ کاراکتر روبرو خواهید بود که باید پروفایل خود را در بهترین حالت ممکن معرفی کنید و همین موضوع کار را کمی سخت کرده است. سعی کنید از واژه هایی منفرد برای وصف خود استفاده کنید، مانند (ورزشکار, عکاس و ..). همچنین حتما مکان و محل زندگی خود را در زیر این مطالب بگنجانید، یا حتی با کمک یک جمله ی کوتاه هدف و مقصودتان را به دنبال کنندگان خود برسانید.
بسته به نوع صفحه ای که ایجاد کرده اید، می توانید از اموجی ها هم کمک بگیرید. بعضی وقت ها یک تصویر میتواند به اندازه صدها کلمه، حرف بزند، اما استفاده از آن نیازمند کمی دقت است. گذشته از این ها، قرار دادن هایپرلینک، مهمترین قسمت بیوگرافی است، جایی که می توانید تنها از یک لینک مناسب استفاده کنید.
فالوورها را افزایش دهید
مهم‌ترین مسئله‌ای که در رابطه با تصاویر در اینستاگرام وجود دارد این است که قبل از پست کردن آن‌ها، مطمئن شوید که جذابیت لازم را دارند. تمام تصاویر اینستاگرام ارزش یکسانی ندارند. نمی‌توانید انتظار داشته باشید که با ارسال تصاویر ویرایش‌نشده و بی‌کیفیت، تعداد دنبال‌کنندگان شما افزایش پیدا کند.
از هشتگ ها کمک بگیرید
هشتگ ‌ها ستون فقرات اینستاگرام محسوب می‌شوند و در تعامل هرچه بیشتر شما با کاربران دیگر نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند. برای هر تصویر خود یک تعداد مشخص (حداکثر ۲۰ یا کمتر) هشتگ انتخاب کنید.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.