صفحه اصلی / همکاری با قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ مستلزم سرمایه گذاری مناسب می باشد

همکاری با قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ مستلزم سرمایه گذاری مناسب می باشد

به گزارش خبرنگار روزنامه کسب و کار در کیش ابراهیم انصاری لاری به همراه تعدادی از معاونان و مدیران سازمان از مجموعه ورزشی و امکانات المپیک کیش بازدید کردند که با توجه به  مشکلات و نیازهای زیرساختهای ورزشی جزیره و همچنین اصلاح، تعمیر، نگهداری بهتر و بهبود وضعیت موجود این مجموعه بزرگ ورزشی به بررسی راهکارهای مناسب برای آن پرداختند.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در این بازدید با اشاره به موقعیت و زیرساخت های مناسب ورزشی کیش گفت : خوشبختانه جزیره کیش جاذبه و ظرفیت لازم را  برای اردوهای تیم های ورزشی داخلی و خارجی دارا بوده  که با سرمایه گذاری مناسب در حوزه ورزش می تواند به یکی از قطب های جدی ورزش کشور تبدیل گردد.
انصاری لاری در ادامه افزود : امکانات ورزشی خوبی در این جزیره فراهم شده اما در سالیان گذشته آنگونه که باید نگهداری، حفاظت و مرمت نشده است و اکنون شرایط خیلی از سالن ها و زمین‌های ورزشی مساعد و مطلوب نیست.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین به وضعیت آب و هوایی بسیار خوب و پتانسیل و بستر های مناسب جزیره کیش اشاره نمود و گفت : با توجه به تفاوت آب و هوایی که جزیره کیش در فصل زمستان با دیگر نقاط سردسیر کشور دارد و همچنین استقبال تیم های ورزشی داخلی و خارجی برای حضور در این جزیره  زیبای مرجانی ، مهر تاییدی بر پتانسیل بالای کیش و بسترهای مناسب این جزیره است، که می بایست با یک برآورد هزینه کامل، زیرساختهای موجود را بازسازی و تعمیر و بروز رسانی نماییم.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش بر لزوم واگذاری مجموعه های ورزشی جزیره کیش به بخش خصوصی تاکید نمود و گفت :  من اعتقاد دارم که به صورت کلی و اصولی می بایست مجموعه های ورزشی جزیره کیش به بخش خصوصی واگذار گردیده  که به طور قطع کارایی بهتر و مناسب تری را خواهد داشت .
انصاری لاری  با اشاره  به رویداد بزرگ برگزاری جام جهانی فوتبال  2022 قطر گفت: مطمئنا  اگر زیرساخت های جزیره  کیش بخواهد در مسابقات جام جهانی فوتبال  2022 قطر کمک نماید، می بایست این امکانات و زیرساخت ها  به روز شده و سرمایه‌گذاری‌های جدیدی اتفاق بیفتد. 
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه به اقلیم مشترک جزیره کیش و قطر اشاره نمود و گفت : به خاطر اقلیم مشترکی که ما با کشور قطر داریم و آب و هوا و سرزمینی که مشابه کشور  قطر است و از طرفی عدم امکانات کافی در قطر با وجود کارهای بزرگی که در این کشور صورت گرفته است، این امکان و زیرساخت ها جزیره کیش وجود داشته که برخی مسابقات بویژه در حوزه فوتبال در کیش برگزار گرددکه این امر مستلزم آمادگی سازمان منطقه آزاد کیش و سرمایه‌گذاری جدید است که اگر در موضوع همکاری و تفاهم با کشور قطر به توافق قطعی برسیم، این سرمایه‌گذاری‌ها هم اتفاق خواهد افتاد .
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اعلام آمادگی قطری ها برای این همکاری دوجانبه گفت : قطری‌ها آمادگی خود را در این زمینه اعلام کردند که اگر به توافق نهایی برسیم، هم قطری‌ها و هم بخش خصوصی سرمایه‌گذاری خواهد کرد که مطمئنا  اگر قرار باشد با قطری‌ها در جام جهانی همکاری داشته باشیم با این امکانات موجود می بایست سرمایه‌گذاری مناسبی صورت پذیرد  .

همچنین مطالعه کنید:

واردات خودرو‌های نو ادامه دارد

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد اتابک وزیر صمت در خصوص واردات خودرو  گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.