صفحه اصلی / کلوپ: سخت‌ترین حریفمان در یک هشتم نهایی رئال مادرید است

کلوپ: سخت‌ترین حریفمان در یک هشتم نهایی رئال مادرید است

به‌ گزارش کسب و کار نیوز  ‌و ‌به نقل از آس، لیورپول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی پر گلی به پایان رساند و توانست ‌اسپارتاک مسکو را با هفت گل شکست دهد. یورگن کلوپ پس از این برد گفت‌: تصور نمی‌کردم چنین پیروزی پر گلی را کسب کنیم، چون ‌اسپارتاک تیم بزرگی است و کسی فکر نمی‌کرد چنین نتیجه‌ای رقم بخورد.
سرمربی لیورپول در ادامه‌ اظهار کرد: شروع فوق‌العاده‌ای داشتیم و گل‌های زود هنگام ما خیلی به ما کمک کرد. زمانی که با پیروزی ۳ بر صفر نیمه اول را به پایان رساندیم به شاگردانم گفتم به همین روند ادامه‌ دهند. از آنها خواستم اشتباه‌های‌شان را کمتر کنند و حریف را مانند نیمه اول تحت فشار قرار دهند.
قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا  دوشنبه برگزار می‌شود. کلوپ درباره حریف احتمالی لیورپول گفت‌: برایم اهمیتی ندارد. در این مرحله با چه تیمی روبه‌رو شویم. به این موضوع فکر نمی‌کنم. با این حال  همیشه رویارویی با رئال مادرید سخت است. باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد. در این مرحله حریف مورد دلخواهمان را نخواهیم داشت. خوشحال هستیم که می‌توانیم در این بازی‌ها به رقابت‌هایمان ادامه‌ دهیم و در مرحله یک هشتم نهایی حضور داشته باشیم. ما نشان دادیم لیورپول دوباره به دوران اوج خود باز گشته است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.