صفحه اصلی / سبقت‌اللهی: رقابت آسیایی سخت است اما تلاشمان را خواهیم کرد

سبقت‌اللهی: رقابت آسیایی سخت است اما تلاشمان را خواهیم کرد

به گزارش کسب و کار نیوز گلنوش سبقت اللهی در گفت‌وگو با ایسنا، قبل از اعزام به مسابقات سلاح‌های بادی قهرمانی آسیا در ژاپن، اظهار کرد: من بعد از یک استراحت طولانی، از مهر ماه دوباره وارد اردوها شدم. تمام تلاشم در این مدت این بود که دوباره به اوج تمرینی خود باز گردم. امیدوارم اتفاقات خوبی برای همه تیراندازان ایرانی در قهرمانی آسیا ژاپن بیفتد. می‌دانم که همه نمایندگان تمام تلاش خود را خواهند کرد.
عضو تیم ملی تپانچه ایران در مورد سطح دهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و حریفان آسیایی، گفت‌: آسیایی‌ها در تیراندازی قوی هستند. ما در این مسابقات رقیب ضعیفی نخواهیم داشت. همه آنها در سطح المپیک قرار دارند. هیچ وقت هیچ مسابقه‌ای آسان نخواهد بود ولی ما همه تلاش خود را خواهیم کرد.
او به کسب سهمیه المپیک نوجوانان در این مسابقات اشاره کرد و گفت‌: این مسابقات از آن جایی که حکم کسب سهمیه المپیک نوجوانان را دارد سخت‌تر خواهد بود. به بخش تپانچه نوجوانان سه تا چهار سهمیه  اختصاص دارد. همه آسیایی‌ها برای آن سهمیه‌ها می‌جنگندند و نمی‌توان قطعی گفت‌ که چه اتفاقی برای نوجوانان ایران خواهد افتاد اما من امیدوارم که نوجوانان ما دست پر از این مسابقات بازگردند.
دهمین دوره رقابت سلاح‌های بادی آسیا ۱۷ تا ۲۱ آذرماه به میزبانی کشور ژاپن برگزار می‌شود. تیم ملی تیراندازی با ۱۲ ملی‌پوش در بخش تفنگ و ۱۲ ملی پوش در بخش تپانچه عازم ژاپن شده است‌.

همچنین مطالعه کنید:

پیش بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم

به گزارش کسب و کار نیوز، سهراب سهرابی افزود: هماهنگی های لازم با شرکت بازرگانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.