صفحه اصلی / آغاز بارش برف در محور ارومیه – مهاباد و ترافیک در هراز و چالوس

آغاز بارش برف در محور ارومیه – مهاباد و ترافیک در هراز و چالوس

به گزارش کسب و کار نیوز، بر اساس آخرین گزارش های دریافتی تا بعداز ظهر روز چهارشنبه، در مسیر جنوب به شمال محور کرج – چالوس (از میدان امیر کبیر تا آدران) ترافیک سنگین بوده و در طول مسیر جنوب به شمال محور هراز نیز ترافیک نیمه سنگین اعلام شده است.
همچنین در استان اردبیل (محور رضی – گرمی) مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است اما سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند. 
 
**محورهای مسدود 
همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی محورهایی که مسدود به این شرح اعلام کرده است: 
 
– محور اولنگ – شاهرود در استان های گلستان و سمنان 
– محور دیزین – شمشک در استان های تهران و البرز 
– محور (سیرجان – حاجی آباد) در استان هرمزگان، تردد همه خودروها از کیلومتر ۶۰تا ۶۴ به علت انجام عملیات راهسازی (ترانشه برداری کوه) به صورت دو طرفه خواهد بود. 
– محور هراز (تونل امام زاده هاشم) در استان های شرق تهران و مازندران (از تاریخ ۰۷/۰۸/۹۶ تا ۳۰/۰۹/۹۶ همه روزه به صورت ۲۴ساعته ) و در زمان انسداد تردد از محور قدیم هراز (محدوده گردنه امام زاده هاشم) انجام خواهد شد. 
 
**محورهای دارای محدودیت تردد: 
– استان البرز (محورکرج – چالوس حدفاصل کیلومترصفر تا ۷۵) تا تاریخ بیستم اسفندماه سالجاری روزهای شنبه ، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه (از ساعت۰۸:تا ۱۷:۰۰) و روزهای چهارشنبه (از ساعت ۰۸:۰۰تا ۱۲:۰۰) عملیات آسفات کاری و همزمان با عبور ترافیک. 
– استان قزوین (محور قدیم قزوین – لوشان حدفاصل کیلومتر صفر تا ۷۲) تا پانزدهم آذر ماه جاری روزهای شنبه، یکشنبه،دوشنبه و سه شنبه (از ساعت ۰۸:۰۰تا ۱۸:۰۰)و روزهای چهارشنبه(ازساعت ۰۸:۰۰تا ۱۲۰۰) عملیات آسفات کاری و همزمان با عبور ترافیک. 
– غرب استان تهران (محور قدیم تهران – قم حدفاصل کیلومتر ۱۵ تا ۴۸) تا تاریخ بیستم اسفند ماه سالجاری روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه (از ساعت ۰۸:۰۰تا ۱۸:۰۰) و روزهای سه شنبه (از ساعت ۰۸:۰۰تا ۱۴:۰۰) عملیات جاده ای و همزمان باعبور ترافیک. 
– در استان های البرز و مازندران (محور کرج – چالوس )تا ۲۳ آذرماه جاری روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته جهت انجام عملیات راه سازی در حوزه استان مازندران از ساعت ۲۱:۳۰ و در حوزه استان البرز از ساعت ۲۳:۰۰ تا ۰۵:۰۰بامداد روز بعد مسدود می شود. در زمان انسداد تردد از سایر محورهای شمالی صورت می پذیرد. 
– در استان سمنان محور گرمسار – شریف آباد به علت اجرای عملیات نصب سامانه اول آذرماه جاری تا پایان آذرماه از ساعت ۰۷:۰۰تا ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته به جز روزها و ایام تعطیلات رسمی اجرای عملیات همزمان با عبور ترافیک اجرا می شود. 
– در استان البرز محور آزادراه کرج – قزوین به علت اجرای عملیات نصب عرشه پل عابر پیاده در ۲۴آذرماه جاری در امامزاده طاهر در محدوده شرکت سویا از ساعت ۰۶:۰۰ تا ۱۱:۰۰ تردد همزمان با اجرای عملیات و با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود. 
– در استان قزوین مسیر شمالی آزادراه قزوین – رشت کیلومتر ۵۵ تا ۶۵ از تاریخ ۱۸ آذرماه جاری تا ۲۲ آذرماه جاری روز شنبه از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰ و روز چهارشنبه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰به علت اجرای عملیات نصب سیستم روشنایی تونل شیرین سو ، تردد همزمان با اجرای عملیات و با رعایت جوانب احتیاط انجام خواهد شد. 
– در استان قزوین مسیر جنوبی آزادراه قزوین – رشت کیلومتر ۵۵ تا ۶۵ از ۲۵ آذرماه جاری تا ۲۹آذرماه جاری، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰ و روز چهارشنبه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ به علت اجرای عملیات نصب سیستم روشنایی تونل شیرین سو، تردد همزمان با اجرای عملیات و با رعایت جوانب احتیاط انجام خواهد شد. 
– در استان قزوین مسیر شمالی محور قدیم قزوین – رشت کیلومتر ۵۵ از پنجم آذرماه جاری تا ۱۵ اسفندماه امسال، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۱۸:۰۰ و روز چهارشنبه از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۱۲:۰۰ هر هفته به جز روزهای پنج شنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات خاکبرداری و احداث دیوار ، تردد همزمان با اجرای عملیات و انسداد یک خط عبور و رعایت جوانب احتیاط انجام خواهد شد. 
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰خط) و ۱۲۰ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است. 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.