صفحه اصلی / رقابت شفیع با چهار کاندیدا برای چهارمین دوره ریاست بر فدراسیون هاکی

رقابت شفیع با چهار کاندیدا برای چهارمین دوره ریاست بر فدراسیون هاکی

به گزارش کسب و کار نیوز حمیدرضا بخارایی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اسامی ثبت نام شده برای مجمع انتخاباتی فدراسیون هاکی اظهار کرد: ثبت‌نام‌ها انجام شده است و برای مجمع انتخاباتی پنج کاندیدا ثبت نام کرده‌اند اما هنوز تایید صلاحیت‌ها نیامده است.
او در پاسخ به این سوال که آیا بهرام شفیع رییس کنونی فدراسیون نیز برای این منظور ثبت نام کرده است و آیا مشکلی برای بازنشستگی ندارد، گفت: بلی. ثبت نام کرده است. مشکلی هم از این بابت ندارد. طبق قانون بازنشستگی از ایثارگری استفاده می‌کند.
دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون هاکی ادامه داد: چون هنوز اسامی تایید نشده است، نمی‌توانیم نام کاندیداهای ثبت نام شده را عنوان کنیم. البته تاریخ مجمع در برخی رسانه‌ها ۵ دی ماه اعلام شده است که هنوز وزارت ورزش کتباً چیزی به ما اعلام نکرده است.
او در پایان گفت: نمی‌دانم تایید صلاحیت‌ها چه موقع مشخص می‌شود. دست من و فدراسیون نیست و در اختیار وزارت است. شاید انجام شده باشد. نمی‌دانم هنوز به ما اعلام نشده است. صددرصد قبل از برگزاری این مجمع تایید صلاحیت‌ها اعلام می‌شود و حداقل ۱۰ روز مانده به انتخابات نیز می‌توان دعوت‌نامه‌ها را ارسال کرد.
به گزارش ایسنا، ثبت نام کاندیدای انتخابات این فدراسیون اول تا شانزدهم مهر برگزار شده اما پس از دو ماه از پایان مهلت ثبت نام نه تنها تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی به طور قطعی مشخص نیست بلکه هنوز کاندیدای تائید صلاحیت شده نیز معرفی نشده اند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.