صفحه اصلی / جهانبخش: برای خوشحالی مردم به روسیه می‌رویم

جهانبخش: برای خوشحالی مردم به روسیه می‌رویم

به‌ گزارش ‌کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران باید در یکی از گروه‌های سخت جام جهانی به مصاف پرتغال، ‌اسپانیا و مراکش برود. علیرضا جهانبخش، ستاره تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران که در لیگ هلند بازی می‌کند، معتقد است که با وجود این که تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در گروه سختی قرار گرفته است می‌تواند در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عملکرد خوبی داشته باشد.
علیرضا جهانبخش به شبکه فاکس ‌اسپورت ، گفت‌: راستش من دوست نداشتم که در این گروه سخت قرار بگیریم. ‌اسپانیا و پرتغال دو تیم قدرتمند جهان هستند. مراکش هم تیم خیلی خوبی است. می‌دانیم که بازی‌های سختی در جام جهانی پیش رو داریم ولی ما هم تیم خوبی هستیم. الان وقتی در این گروه قرار گرفته‌ایم انتظارات از تیم‌ ‌ملی فوتبال بالا نیست و ما می‌توانیم بدون فشار و استرس بازی‌های خودمان را برگزار کنیم. به همین خاطر من فکر می‌کنم که جام جهانی خیلی خوبی برای ما باشد. بازیکنان جوان خوبی داریم و در گروهی هم قرار گرفته‌ایم که انتظارات زیادی از ما نیست و می‌توانیم راحت کارمان را پیش ببریم.
ستاره تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در ادامه‌ ‌اضافه کرد: سبک بازی ما طوری است که خیلی خوب بازی می‌کنیم و می‌توانیم روی ضد حملات خطرساز شویم. باید برای مردم ایران افتخارآفرینی کنیم و باعث خوشحالی آنها شویم.
جهانبخش درباره تقابل با کریستیانو رونالدو، ستاره تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال نیز گفت‌: رونالدو بهترین بازیکن جهان است ولی او فقط یک بازیکن است. در پرتغال و ‌اسپانیا بازیکنان بسیار خوب زیادی وجود دارد و به همین خاطر تقابل با آنها بسیار سخت است. قرار گرفتن در این گروه باعث شوخی و جوک زیادی شد ولی باید خودمان، کار خودمان را انجام دهیم و مانند رقابت‌های انتخابی عمل کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.