صفحه اصلی / تمرین استقلال تحت تاثیر قرعه‌کشی جام‌جهانی

تمرین استقلال تحت تاثیر قرعه‌کشی جام‌جهانی

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا، تمرین روز شنبه استقلالی‌ها در زمین شماره دو آزادی برگزار شد. پیش از آغاز این تمرین بازیکنان استقلال درباره قرعه‌کشی جام جهانی که دیشب (جمعه) برگزار شد با یکدیگر صحبت کردند. آن‌ها گروه ایران را بسیار دشوار توصیف و بسیاری از لطیفه‌هایی که در فضای مجازی منتشر شده را برای یکدیگر تعریف می‌کردند. حتی یکی دو تن از بازیکنان استقلال پیش از آغاز تمرین به خبرنگاران گفتند که قرعه تیم ملی ایران خیلی دشوار است و کنایه‌هایی به کافو بابت قرعه‌ای که برای ایران بیرون آوردند زدند.
یکی از این بازیکنان روزبه چشمی بود که به خبرنگاران گفت: قرعه ایران خیلی سخت است و نباید این تصور ایجاد شود که تیم ملی کار راحتی دارد.
بخش اصلی تمرین استقلالی‌ها مرور یک کار تاکتیکی برای گلزنی بود که ساناک نظارت ویژه‌ای بر آن داشت.  مربی اهل چک استقلال بارها در این بخش فریاد می‌زد و به شدت از عملکرد برخی از بازیکنان استقلال حرص می‌خورد.
در تمرین شنبه استقلال همه بازیکنان حاضر بودند و آبی‌ها بدون غایب تمرین کردند.
با توجه به سفر مدیر رسانه‌ای استقلال، محمدحسین زرندی به همراه نصرالله عبداللهی سرپرست این تیم به مالزی بر ای قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا، آبی‌های پایتخت نیاز به یک مترجم داشتند و امروز مترجم جدیدی در تمرین آبی‌ها حاضر بود. از دوشنبه تا جمعه این مترجم جدید کار ترجمه حرف‌های شفر در استقلال را بر عهده خواهد داشت.
در حاشیه تمرین امروز استقلال وینفرد شفر چند بازیکن این تیم مانند چشمی و قائدی را صدا کرد و به صورت جداگانه با آن‌ها صحبت کرد.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.