چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / مشکلی در شبکه گازرسانی کرمان وجود ندارد

مشکلی در شبکه گازرسانی کرمان وجود ندارد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا , سعید مومنی، مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز درباره وضع شبکه گازرسانی در کرمان پس از وقوع زلزله گفت: طی ساعات گذشته زلزله‌ای در استان کرمان اتفاق افتاده، اما مشکلی در شبکه گازرسانی این منطقه به وجود نیامده است.
وی ادامه داد: سه شهر و تعدادی از روستاهای کرمان در محل وقوع زلزله بودند و اکنون بدون هیچ مشکلی گازرسانی به این مناطق ادامه دارد.
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز تصریح کرد: ۱۸ روستا در مناطق زلزله زده در مرحله آزمایش گازرسانی قرار داشتند و مقرر شده بود ظرف ۱۰ روز آینده گازرسانی نهایی در این مناطق انجام شود، بنابراین اکنون این مناطق از گاز بهره‌مند نیستند.
مومنی عنوان کرد: دیگر روستاهای این منطقه اکنون مصرف کننده گاز هستند و هیچکدام با مشکلی مواجه نشده‌اند، خوشبختانه مانند زلزله کرمانشاه که مجبور به قطع سریع و تخلیه گاز از سطح شهر شدیم لازم نبود این اقدام را در کرمان انجام دهیم.
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ادامه داد: خوشبختانه تاسیسات و شبکه گازرسانی کرمان پس از وقوع زلزله به طور استاندارد و ایمن به فعالیت خود ادامه می‌دهند، با این حال تیم‌های نشت‌یابی از لحظات ابتدایی این حادثه فعالیت خود را آغاز کردند و تاکنون گزارشی مبنی بر وجود مشکل در گازرسانی به بخش‌های مختلف خانگی و صنعتی مناطق زلزله‌زده ارسال نشده است.

 

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.