صفحه اصلی / پیروزی برابر ذوب آهن حق پرسپولیس بود

پیروزی برابر ذوب آهن حق پرسپولیس بود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر،  محمود خوردبین پس از پیروزی چهار بر صفر مقابل ذوب آهن اصفهان که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، گفت: نمایش دلپذیری داشتیم، زیبا بازی کردیم، گل های زیبایی به ثمر رساندیم و هواداران را شاد به خانه فرستادیم.
وی تأکید کرد: کاملا بر بازی مسلط بودیم اگرچه آنها ۱۰ دقیقه بر روی دروازه ما فشار آوردند اما دوباره بر بازی مسلط شدیم و در پایان با چهار گل زیبا، سه امتیاز شیرین کسب کرده و قهرمان نیم فصل شدیم.
سرپرست تیم پرسپولیس در خصوص عملکرد قاضی این دیدار نیز افزود: داوری راضی کننده نبود. پنالتی اصلا پنالتی نبود اگرچه توپ هم به گل تبدیل شد اما امیدوارم داوران دقت بیشتری از خود به خرج داده و بر روی این اتفاقات محوطه جریمه تسلط بیشتری داشته باشند.
خرد بین درخصوص قرعه کشی جام جهانی که تا دقایقی دیگر صورت می گیرد ادامه داد: همه آرزو می کنیم که در گروهی مناسب قرار بگیریم. البته باید مسئولان فوتبال کشور هم با بازی های تدارکاتی خوب، شرایطی را فراهم بیاورند که تیم ملی بتواند در روسیه خوش بدرخشد و بتوانیم برای اولین بار از گروه مان صعود کنیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی به بازی های تدارکاتی با تیم های قوی نیاز دارد پس باید مسئولان فوتبال ما پس از قرعه کشی جام جهانی که دقایقی دیگر صورت می گیرد برنامه ریزی دقیقی انجام داده و بازی با تیم های قوی را در دستور کار تیم ملی قرار دهند تا بتوانیم در جام جهانی موفق بوده و مردم ایران را از بازی های خوبمان راضی کنیم.
 
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.