صفحه اصلی / رسیدگی به حساب های بیش از یک میلیارد ریالی تعاونی وحدت

رسیدگی به حساب های بیش از یک میلیارد ریالی تعاونی وحدت

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، موسسه اعتباری ملل اعلام کرد: پرداخت حداکثر یک میلیارد ریال به اشخاصی که مجموع مانده سپرده های آنها در تعاونی منحله وحدت (آرمان) بیش از این مبلغ است، از ۱۱ آذر ماه آغاز می شود. سپرده گذاران این تعاونی منحل شده می توانند با به ‌همراه داشتن اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی و دفتر حساب یا گواهی سپرده به یکی از شعب موسسه اعتباری ملل در سراسر کشور مراجعه کنند.
از سپرده گذاران تعاونی اعتبار منحله وحدت (آرمان) خواسته شده است در صورت بروز ابهامات احتمالی با دو شماره تلفن ۸۸۶۲۰۷۷۱ و ۸۸۶۲۰۷۷۹ تماس بگیرند.
فرآیند پرداخت یک میلیارد ریال به حساب هایی با موجودی بیش از این مبلغ به سپرده گذاران تعاونی منحله وحدت از ۱۱ آذر ماه آغاز می شود و تا ۵ دی ادامه دارد.
 موسسه اعتباری ملل مرداد ماه امسال با مصوبه شورای پول و اعتبار مدیریت دارایی ها و بدهی های تعاونی منحله وحدت (آرمان) را عهده دار شد؛ تعیین تکلیف سپرده گذاران این تعاونی با موجودی حداکثر یک میلیارد ریال به دنبال تصمیم سران سه قوه برای رفع مشکل سپرده گذاران موسسات غیرمجاز، از هفته گذشته آغاز شد و اکنون افرادی که بیش از این مبلغ در حساب خود دارند، می توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برداشت داشته باشند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.