صفحه اصلی / عزم قوای سه‌گانه برای حل مشکل سپرده‌گذاران موسسات اعتباری

عزم قوای سه‌گانه برای حل مشکل سپرده‌گذاران موسسات اعتباری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: قوای سه‌گانه عزم جدی برای حل مشکل سپرده‌گذاران موسسات اعتباری دارند.
بهروز نعمتی با اشاره به آخرین جزییات پرداخت بدهی سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری، گفت: دولت، مجلس و قوه قضاییه به طور جدی به دنبال حل مشکل سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری هستند و اقدامات خوبی نیز در این زمینه انجام شده است.
وی با بیان اینکه مؤسسه اعتباری کاسپین اقدام به پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان به تمامی سپرده‌گذاران کرده است، اظهارداشت: مراحل اجرایی پرداخت بدهی به سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیون تومان نیز با تصمیماتی که در بانک مرکزی و سه قوه اتخاذ شده، آغاز شده است و جای هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه برای سپرده‌گذاران وجود ندارد.
نماینده مردم تهران در مجلس با ابراز تأسف از اینکه رسانه‌ها به خوبی به موضوع روند پرداخت بدهی به سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری نپرداختند، افزود: اقدامات مطلوبی در زمینه پرداحت بدهی به سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری انجام شده که لازم است فضای رسانه‌ای به سمت آرامش و امیدبخشی پیش رود.
نعمتی در ادامه به اقدامات انجام شده در دیگر مؤسسات اعتباری، به جز کاسپین برای پرداخت بدهی سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری اشاره و تصریح کرد: دیگر مؤسسات اعتباری به جز کاسپین نیز تاکنون به تمامی سپرده‌گذاران یکصد میلیون تومان پرداخت کرده‌اند.
سخنگوی هیات رییسه مجلس خاطرنشان کرد: قوای سه‌گانه عزم جدی برای حل مشکل سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری دارند که مجلس نیز از هر اقدامی در جهت حل مشکلات مردم استقبال می‌کند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.