صفحه اصلی / سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیون یورویی بی‌ام‌دبلیو در توسعه باتری

سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیون یورویی بی‌ام‌دبلیو در توسعه باتری

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، مرکز بهبود و توسعه باتری تازه‌تاسیس به بی‌ام‌دبلیو کمک می‌کند تا به کمک شیمی باتری در همه وجوه فناوری باتری متخصص شود.
بی‌ام‌دبلیو حرکتی بزرگ در فناوری الکتریکی انجام داده و حدود ۲۰۰ میلیون یورو را به مرکز توسعه سلول باتری با نام تجاری جدید در مونیخ اختصاص داده است.
هدف بی‌ام‌دبلیو این است که بتواند تخصص خود را در طراحی باتری، از بسته‌بندی، آزمایش و ضد آب کردن تا سطح شیمیایی سلولی و فناوری‌های تولید توسعه دهد.
این شرکت در حال حاضر روی نسل پنجم موتورهای برقی کار می‌کند که موتور، انتقال و قدرت الکترونیک را تجمیع می‌کند و در این فرآیند صرفه‌جویی زیادی در فضا اتفاق می‌افتد.
این روش همچنین برای قرار گرفتن در طیف وسیعی از وسایل نقلیه مختلف، ارزان‌تر و سبک‌تر است و بخش مهمی از فرآیند دشوار تهیه را با عدم استفاده از هر گونه فلز کمیاب خاکی کنار می‌گذارد.
این شرکت در حال کار بر روی طراحی ماژولار است تا جایی که این سیستم تا سال ۲۰۲۰ بتواند با همه مدل‌ها از هر سری سازگار باشد.
این حرکت، همراه با بعضی از پیگیری‌های ساخت خودروی خودران، چشم انداز هیجان انگیز این خودروساز را در ۱۰ تا ۱۵ سال آینده نشان می‌دهد.
هنگامی که حمل و نقل، یک سرویس فوق‌العاده ارزان و بر اساس تقاضا باشد، داشتن یک ماشین گران‌تر از گرفتن آژانس یا تاکسی خواهد بود و جوانان از یادگیری رانندگی امتناع خواهند کرد، زیرا دیگر نیازی به این مهارت نیست.
این‌ها مسائل و مشکلات احتمالی در آینده است، اما مطمئنا دیدن حرکت به سمت انقلاب برقی هیجان‌انگیز است.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.