صفحه اصلی / خوشحالی صهیونیست‌ها از کشتی نگرفتن کریمی

خوشحالی صهیونیست‌ها از کشتی نگرفتن کریمی

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، پایگاه خبری تایمز اسرائیل در واکنش به حرکت علیرضا کریمی نوشت: این کشتی گیر ایرانی برای روبرو نشدن با ورزشکاه اسرائیلی حاضر به شکست برابر حریف روس خود شد. این در حالی بود که او توان بسیار بیشتری نسبت به حریف خود داشت و این اتفاق به سود ورزشکار ما شد تا بتواند در عرصه جهانی به مدال ارزشمند برنز دست یابد.
در صورتی که ورزشکار ایرانی با برد روس به مرحله بعد می‌آمد باید با ورزشکار اسرائیلی روبرو می‌شد اما او ترجیح داد این اتفاق رخ ندهد. هر چند با باخت ورزشکار اسرائیلی او در شانس مجدد به اسراییل خورد و حاضر به رقابت نشد و این بهترین راه ممکن برای کسب مدال جهانی اسرائیل فراهم شد.
هم‌چنین سایت های دیگر از جمله israelhayom به این اتفاق واکنش نشان دادند و از کسب مدال برنز توسط ورزشکارشان ابراز خوشحالی کردند.
بر اساس این گزارش،‌ علیرضا کریمی کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در رقابت‌های جهانی زیر ۲۳ سال و در دیدار با کشتی گیر روس، پس از آنکه در ۱۰ ثانیه پایانی متوجه پیروزی کشتی‌گیر اسراییلی در برابر حریف آمریکایی شد به ناچار باخت تا در دور بعد با نماینده رژیم صهیونیستی کشتی نگیرد.  

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.