چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / نوسازی و بازسازی اسکله آذرپاد در دستور کار شرکت پایانه های نفتی

نوسازی و بازسازی اسکله آذرپاد در دستور کار شرکت پایانه های نفتی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا , سیدپیروز موسوی در جمع ناخدایان یدک‎کش‎ها و کارکنان ایمنی پایانه نفتی خارک، درباره برنامه افزایش ظرفیت‎های عملیاتی زیرساخت‎های صادراتی نفت خام در شرکت پایانه‎های نفتی گفت:‌ پروژه‎های خوبی را به این منظور طراحی و اجرا کرده‎ایم و برنامه‎هایی را نیز برای اجرا در دستور کار داریم.
وی ایمنی، دقت، چابکی و سرعت را از شاخص‎های مهم کاری در پایانه نفتی خارک اعلام کرد و افزود: هم اکنون مشتری‎های بین‎المللی نفت خام ایران این پایانه نفتی را تحسین می‎کنند.
موسوی با بیان این‌که اسکله‎ها و پهلوگاه‎ها ویترین پایانه‎های نفتی ایران هستند، ادامه داد: وقتی نفتکش‎ها که مشتریان بین‎المللی به شمار می‎روند، به پایانه‎های صادرات نفت ایران می‎آیند باید شاهد تجهیزات و اسکله‎های روزآمد باشند.
به گفته این مقام مسئول، به دلیل رعایت معیارهای لازم، پایانه نفتی خارک در پایانه‎های منطقه و حتی جهان جایگاه ویژه‎ای یافته است و امسال هم برنامه نوسازی و بازسازی اسکله آذرپاد در دستور کار شرکت پایانه‎های نفتی قرار می‎گیرد.
موسوی گفت: این اسکله مخصوص نفتکش‎های غول پیکر با گنجایش بیش از ۳۰۰ هزار تن است.
مدیرعامل شرکت پایانه‎های نفتی ایران خاطرنشان کرد: در اردیبهشت ماه پارسال، رکورد صادرات هشت میلیون بشکه نفت در روز در این شرکت ثبت شد و توان لازم برای افزایش دوباره این ظرفیت وجود دارد.

 

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.