صفحه اصلی / سلیمانی: ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتسال همزمان برگزار می‌شود

سلیمانی: ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتسال همزمان برگزار می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، کاظم سلیمانی درباره ادعای حسین شمس سرمربی گیتی پسند مبنی بر اینکه یکی از تیم های لیگ برتری هزینه تیم آذرخش را برای سفر به اصفهان پرداخت کرده بود، گفت: ما اطلاعاتی در اینباره نداریم و وارد این مسئله نمی شویم! مسئولیت این حرف با خود باشگاه گیتی پسند است. ما در این ادعا دخیل نیستیم و اطلاعاتی هم نداریم!
وی درباره اینکه آیا باشگاه گیتی پسند نامه ای در این خصوص به کمیته فوتسال نزده است؟ تاکید کرد: در این خصوص نه ولی آنها نامه ای برای تعویق بازی با شهرداری ساوه زده بودند که امکان تعویق این مسابقه وجود نداشت. گیتی پسند قصد داشت بازی با شهرداری ساوه روز جمعه برگزار شود ولی این امکان برای شهر ساوه به خاطر برگزاری مسابقات لیگ دسته اول در همان سالن وجود نداشت.
دبیر کمیته فوتسال در پاسخ به سئوالی مبنی بر برنامه های ویژه این کمیته برای هفته های پایانی لیگ برتر و جلوگیری از حرف و حدیثهای احتمالی، یادآور شد: ما به باشگاه ها نامه زده ایم که در ۴ هفته پایانی امکان تغییر برنامه مسابقات نیست چرا که تمام بازی ها در این ۴ هفته پایانی همزمان برگزار خواهد شد. همچنین از کمیته داوران خواهیم خواست تا در چیدمان داوری در هفته های پایانی حساسیت به خرج بدهد. نمایندگان ما هم در مسابقات حضور دارند و همه چیز را رصد می کنند.
 

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.