صفحه اصلی / از دست رفتن پنالتی مقابل پرسپولیس فدای سر محسن فروزان!

از دست رفتن پنالتی مقابل پرسپولیس فدای سر محسن فروزان!

به گزارش کسب و کار نیوز،  مهدی تارتار درباره باخت تیم فوتبال پارس جنوبی مقابل پرسپولیس در ثانیه های پایانی، به رادیو تهران گفت: به هر حال زیبایی های فوتبال به همین است. من مسئولیت های این باخت را قبول می کنم اما چیزی از ارزش های بازیکنان ما کم نمی شود. خودمان را برای بازی های بعد آماده می کنیم.
وی با بیان اینکه نیمی از بازیکنان تیمش برای اولین بار مقابل پرسپولیس بازی می کردند، گفت: باید برای دور برگشت مسابقات فکری کنیم، به خصوص بازی مقابل پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی. البته کیفیت بازیکنان ما بالاست و نگرانی نداریم. سال اول حضورمان در لیگ برتر را تجربه می کنیم و امتیازات خوبی جمع کرده ایم برای همین مقابل حریفان مان بی پروا بازی می کنیم.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در خصوص تصمیمش برای پنالتی زدن محسن فروزان تاکید کرد: یکی از فاکتورهای مهم هنگام پنالتی زدن داشتن اعتماد به نفس بالاست. بازیکنان ما در بازی های گذشته به نحوی پنالتی خود را خراب کرده بودند و برای همین در بازی مقابل پرسپولیس درخواستی برای پنالتی زدن نداشتند. همان زمان محسن فروزان از ما خواهش کرد که پنالتی را بزند.
تارتار ادامه داد: ما در تمرینات مان مدام پنالتی زدن را تمرین می کنیم، محسن فروزان هم یکی از نفراتی است که در تمرینات پنالتی می زند. او روز گذشته با اعتماد به نفس اعلام کرد که آماده پنالتی زدن است، پس ما هم به او اجازه دادیم. محسن پنالتی بدی هم نزد. به هر حال این باخت و از دست رفتن پنالتی فدای سر محسن فروزان و بقیه بازیکنان. آنها آنقدر خوب کار کرده اند که از دست رفتن این پنالتی و بازی مهم نیست.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اتفاقات بازی پارس جنوبی با فولاد خوزستان و دست ندادنش با کادر فنی فولاد تاکید کرد: دوست ندارم درباره این موضوع صحبت کنم هر آنچه لازم بود را به کمیته اخلاق گفتم و بهتر است این کمیته پیگیر باشد.
سرمربی پارس جنوبی درباره هدف این تیم در ادامه مسابقات لیگ تاکید کرد: در شروع فصل هدف مان ماندن در لیگ برتر بود. حالا اگر بتوانیم قهرمان شویم که چه بهتر ولی برای رده های بالا تلاش می کنیم.
تارتار در پایان درباره احتمال تقویت تیمش در نیم فصل هم گفت: به احتمال زیاد در حد سه یا چهار بازیکن جابجایی داریم. اگر بتوانیم بازیکنانی بهتر از نفرات فعلی خودمان پیدا کنیم، آنها را جذب می کنیم.
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.