صفحه اصلی / پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هفته بسیج

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هفته بسیج

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن در این پیام آمده است:
هفته بسیج، هفته بزرگداشت ارزش های اسلامی و انقلابی است ، گرامیداشت نهادی اجتماعی و وسیع با ابعاد متعدد که در کنار قدرت نظامی آن در زمان جنگ و دفاع از تمامیت ارضی کشور ، پاسخگوی نیازهای اساسی و حیاتی جامعه و هماهنگ با سایر اجزای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که انفصال آن از جامعه اسلامی هیچ گاه متصور نیست. این شجره طیبه نهادی جامع و پایدار است که باورها و ارزش های فرهنگی پدید آورنده آن جایگاه ویژه و معنوی بسیج را بیشتر نمایان می سازد ، جایگاه معنوی که امام خمینی (ره) در توصیف آن چنین فرمود:
بسیج شجره طیبّه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات یقین و حدیث عشق می‌دهد. اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید.
و مقام معظم رهبری در بیان گستره زمانی ، مکانی و لزوم تعلق به بسیج در قشرهای مختلف اجتماعی بیان می فرمایند: عرصه‌ی بسیج یک عرصه‌ی عمومی است؛ نه مختص یک قشر است، نه مختص یک بخشی از بخشهای جغرافیائی کشور است، نه مختص یک زمانی دونِ زمان دیگری است؛ نه مختص یک عرصه‌ئی دون عرصه‌ی دیگری است. در همه‌ی جاها، در همه‌ی مکانها، زمانها، عرصه‌ها و در همه‌ی قشرها، این وجود دارد. این معنای بسیج است.
بی شک امروز نیز در فرایند توسعه صنعتی و اقتصادی کشور به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی نیاز به تفکر و روحیه بسیجی بیش از هرزمان دیگر احساس می شود ، روحیه ای که بدون وابستگی تنها در پی رضای خداوند است و در این راه از هیچ ایثار و از خود گذشتگی دریغ ندارد. بهره‌گیری از نیروی تفکر و تعقل بسیج در نیل به اهداف والای نظام در تمام زمینه ها از جمله زمینه اقتصادی، می‌تواند راه را برای حضور هرچه بیشتر مغزهای متفکر اقتصاد در میادین علم و عمل باز کرده و موجب تعالی و رشد جامعه در تمام ابعاد شود.
اینجانب هفته بسیج را به همه هموطنان ، همکاران عزیز بویژه بسیجیان ایثارگر تبریک گفته و امیدوارم که این شجره طیبه روز بروز پربار تر شده و بتواند همانند گذشته استوار و مصمم در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی گام بر دارد .

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.