صفحه اصلی / همکاری با فعالان صنعت کشتی سازی نروژ ادامه می‌یابد

همکاری با فعالان صنعت کشتی سازی نروژ ادامه می‌یابد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا، سیروس کیان ارثی در سمینار مشترک ایران و نروژ با عنوان «فرصت‌های دریانوردی ایران و نروژ» که در شهر اسلو برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: شرکت‌های نروژی با توجه به برنامه نوسازی ناوگان، در فهرست تامین کنندگان تجهیزات و قطعات مورد نیاز کشتی‌ها قرار دارند.
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با تاکید بر اهمیت روابط بانکی در توسعه روابط تجاری ایران و نروژ، به وضع ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران و برنامه نوسازی ناوگان این شرکت و همچنین توسعه ناوگان حمل LNG و LPG اشاره کرد.
کیان‌ارثی با اشاره ‌به لازم‎الاجرا شدن قانون کاهش گوگرد سوخت کشتی‎ها در سال ۲۰۲۰ گفت: شرکت ملی نفتکش برای اجرای قوانین بین‎المللی، قراردادی را با پژوهشگاه صنعت نفت با هدف کاهش گوگرد سوخت کشتی‏‎ها امضا کرده است.
به گزارش شرکت ملی نفتکش ایران، سمینار مشترک ایران و نروژ با عنوان «فرصت های دریانوردی ایران و نروژ» پنجشنبه ۲ آذر در اسلو پایتخت این کشور برگزار شد.
در این سمینار که با همکاری اتحادیه مالکان کشتی نروژ و در محل این اتحادیه برگزار شد، سیروس کیان ارثی، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران، محمد سعیدی، مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، رئیس انجمن مالکان کشتی نروژ، لارش نوردروم، سفیر نروژ در جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از مدیران شرکت‌های ایرانی و نروژی حضور داشتند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.