صفحه اصلی / جلسه شورای معاونین خراسان شمالی در راهدارخانه دشت برگزار شد

جلسه شورای معاونین خراسان شمالی در راهدارخانه دشت برگزار شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی، در این جلسه علی‌اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی با اشاره به نقش راهداران در ایمنی ترددهای جاده‌ای گفت: راهداران نقش کلیدی در ارتقای ایمنی سفرها در جاده‌ها دارند.
بدیعی مقدم اظهار کرد: یکی از رسالت‌های اصلی راهداران و متولیان حمل‌ونقل جاده‌ای مهیا کردن جاده‌ای ایمن برای سفرها است.
وی افزود: برای ارتقای ایمنی تردد در جاده‌ها می‌بایست خط‌کشی‌ها و علائم و تابلوهای جاده‌ای به‌صورت دوره‌ای بازبینی گردد.
وی با اشاره به اینکه محور بجنورد- جنگل گلستان به مناسبت روز جهانی یادبود قربانیان سوانح جاده‌ای به عنوان محور بدون حادثه انتخاب شده است، اظهار کرد: حجم تردد در این محور بالاست و حادثه نیز به علت دوطرفه بودن زیاد است؛ و تلاش داریم تا با بسیج عوامل راهداری، پلیس‌راه و سایر دستگاه‌های اجرائی ذیربط ترددهای این محور را رصد و کنترل نماییم.
بدیعی مقدم با اشاره به اینکه سه عامل شامل خودرو، جاده و انسان در بروز تصادفات نقش دارد، گفت: در این میان عامل انسانی بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است که در این زمینه آموزش نقش مهمی در کاهش آمار تصادفات جاده‌ای دارد.
وی بیان کرد: امسال شمار تصادفات در جاده‌های استان خراسان شمالی نسبت به سال قبل بیشتر شده که نگران‌کننده است که می‌بایست عموم مردم نیز نسبت به رعایت نکات ایمنی و رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور در جاده‌ها همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

همچنین مطالعه کنید:

درآمد ۸۰۶ هزار میلیارد تومانی دولت از مالیات در ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۸۰۵ هزار و ۹۲۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.