صفحه اصلی / زیباترین نمایشگاه طرح های صنعت طلا و جواهرات در کیش برگزار می شود

زیباترین نمایشگاه طرح های صنعت طلا و جواهرات در کیش برگزار می شود

 و مقاوم در برابر زلزله، انواع دستگاهها و سیستم های حکاکی، دستگاههای جدید ریخته گری و سازنده مصنوعات طلا و پلاتین، دستگاههای برش و حالت دهنده طلا، دستگاههای میکرو جوش نقطه ای طلا و جواهرات،دستگاه های مدل سازی با حجم تولید بسیار بالا، کوره های ذوب طلا، ابزارآلات، دستگاههای ساخت زیورآلات، دستگاههای تصفیه طلا ، دستگاههای تولید شمش و دیگر تجهیزات و صنایع وابسته ارائه شده و در معرض دید علاقه مندان در جزیره زیبای کیش قرار خواهد گرفت.
به گزارش کسب و کار نیوز، در کیش در این نمایشگاه بین المللی چندین شرکت و کارگاه تولیدی و خدماتی داخلی و خارجی از ابتدای آذرماه؛زیباترین و جدیدترین طرح های تولیدی صنعت طلا،جواهر، نقره و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و ساعت را در سومین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی جزیره کیش در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد .
رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه در نشست خبری با اصحاب رسانه کیش گفت:سومین دوره این نمایشگاه با استقبال خوبی مواجه شده است و علاوه بر شرکت ها و کارگاه های داخلی، ۱۰ کمپانی از کشور هنگ کنگ، ۶ کمپانی از تایلند، سه کمپانی از هند، سه کمپانی از افغانستان در این نمایشگاه حضور دارند و همچنین بازدید کنندگانی از دبی ، ترکیه، لیتوانی و لهستان خواهیم داشت که این افراد به عنوان سفیران کشورشان به جزیره کیش سفر نموده  تا این صنعت هنری ما را ارزیابی کنند.
محمود بندرچی مشارکت و همدلی فعالان صنف طلا و جواهر را در تداوم این نمایشگاه بسیار مهم ارزیابی نمود  و گفت: این نمایشگاه در سه گروه " ابزار و تجهیزات و ادوات ماشین سازی"، " سازندگان طلا و جواهر، سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی" و " حلقه واسط فروش و بازرگانی" برگزار خواهد شد .
وی همچنین  با بیان اینکه در سومین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهرات کیش صرفا طلا و جواهر ساخت کارخانه ها و کارگاههای داخلی و خارجی ارائه شده است، گفت: در حاشیه برپایی این نمایشگاه، کارگاه های مختلف آموزش ساخت و تعمیرات طلا و جواهر و همچنین ساخت و تولید همزمان قطعات ریز طلا و جواهر نیز برگزار می شود.
بندرچی در ادامه با اشاره به حضور قدرتمند اتحادیه ساعت ایران و عرضه  برندهای مطرح دنیا در کیش افزود :در این نمایشگاه بین المللی  چند هیئت بازرگانی و تجاری از کشورهای مختلف طی روزهای برگزاری نمایشگاه  طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی و نیمه قیمت کیش، با حضور در محل نمایشگاه از پیشرفت های این صنعت گرانبهای کشورمان بازدید کنند و در بخش ساعت نیز با همکاری اتحادیه ساعت ایران شاهد حضور پرقدرت برندهای مطرح دنیا در کیش خواهیم بود.
محمود بندرچی در ادامه گفت : کیش با توجه به داشتن ضریب ایمنی بسیار بالا ، زیرساخت‌ها و امکانات مناسب توریستی ، گردشگری و تفریحی و از همه مهمتر به عنوان یکی از قدیمی ‌ترین مناطق آزاد کشور، می تواند پایلوتی برای فعالیت این صنعت ارز آور باشد زیرا این جزیره زیبا و مرجانی جذابیت بالایی برای بازدید عموم مردم دارد.
دبیر سومین دوره نمایشگاه بین المللی طلا، جواهرکیش در پایان  با تشکر از حمایت های سازمان منطقه آزاد کیش در برگزاری این نمایشگاه افزود  : از سازمان منطقه آزاد کیش می خواهیم  در اولین قدم در حمایت از این صنعت بزرگ و پرسود  گمرک کیش را به عنوان یکی از پایلوت های اصلی بازار تجاری طلا و جواهرات کشور تبدیل کنند.
شایان ذکر است، سومین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهرات کیش  از یکم تا پنجم آذر ماه ۹۶ در محل برگزاری نمایشگاههای بین المللی کیش برگزار گردیده و در روز نخست این نمایشگاه برای بازدید متخصصان طلا و جواهر اختصاص دارد و بقیه روزها برای بازدید عموم آزاد است
 

همچنین مطالعه کنید:

عرضه ۱۵۰۰ محصول دانش‌بنیان در اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش کسب و کار نیوز ، ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.